Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Skura, skura, skura...hela helgen. Nu doftar det såpa på fjället...och mer lär det bli.
Efteråt smakade maten ypperligt
...ser nästan ut som en "påsktupp "...hi,hi
Torskrygg, pocherat ägg och gräddig Savojkål. Ett glas vitt till det...mums !
Har haft barnen hemma snörvliga hela veckan så då har vi bakat (och ätit) kakor i mängder. Jag kände (återigen) att nu får det räcka, jag trivs inte med denna vikt! Så jag satte ihop ett strikt matschema och handlade till det i lördags. Men så vaknade jag med feber igår.. men än så länge har jag inte använt det som ursäkt för att äta dåligt. Av dagens planerade fem mål har de första fyra gått helt enligt plan 🙂
Har haft barnen hemma snörvliga hela veckan så då har vi bakat (och ätit) kakor i mängder. Jag kände (återigen) att nu får det räcka, jag trivs inte med denna vikt! Så jag satte ihop ett strikt matschema och handlade till det i lördags. Men så vaknade jag med feber igår.. men än så länge har jag inte använt det som ursäkt för att äta dåligt. Av dagens planerade fem mål har de första fyra gått helt enligt plan 🙂
Jag är hemma och vabbar sen i onsdags. Har hålt mig på banan än så länge men mer sug när man är hemma hela tiden.. Hoppas att du och barnen kryar på er snart!
Tack Åsa, vi har i alla fall covidtestat oss nu. Så vi får se. Nu fixas dagens sista mål enligt plan. Hoppas på lika bra kostdag imorgon..
Socialen & Åsa...
Ordspråket ....."-Det är inte lätt att hålla det man inte har i näven...." stämmer bra ibland
Pepp från mig
Socialen & Åsa...
Ordspråket ....."-Det är inte lätt att hålla det man inte har i näven...." stämmer bra ibland
Pepp från mig
Tack Bella50! Bra ordspråk! ☺️
äntligen händer det grejer på vågen åt rätt håll
nu har jag gått ner -15,4 sedan 7/2-20
känns otroligt skönt 🤗
äntligen händer det grejer på vågen åt rätt håll
nu har jag gått ner -15,4 sedan 7/2-20
känns otroligt skönt 🤗
Wow! ☺️ Grattis!
Jisses, femton kilo!! Häftigt Lena!!
Faantastiskt Lena!