Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Nästa vecka hoppar jag över, för då är jag inte hemma och vill inte väga mig på någon annans våg, men jag återkommer om 2 veckor.
Vill passa på att önska alla här inne en riktigt GLAD PÅSK 🐣🐣🐥🐥🐥🐤
102.2.
Och detta var min sista invägning i Biggest loser-gruppen. Jag känner just nu att den ger mig mer stress än gör nytta för min viktresa, så jag lämnar hellre min plats till någon som det passar bättre för.
Men tack så mycket allihopa och lycka till❤️! Så syns vi på bloggarna😊!
102.2.
Och detta var min sista invägning i Biggest loser-gruppen. Jag känner just nu att den ger mig mer stress än gör nytta för min viktresa, så jag lämnar hellre min plats till någon som det passar bättre för.
Men tack så mycket allihopa och lycka till❤️! Så syns vi på bloggarna😊!
Tråkigt att du lämnar, men man måste tänka på vad som blir bäst för sig själv. Fortsatt lycka till! ☺️
säger som Åsa....mår du inte bra av detta så är det bättre du lämnar.
Lycka till vidare
natten var inget bra ingen sömn. Men de brukar bli så ibland. Så de blev en mugg THE o kolla lite här.
Scorpia, då önskar jag dig lycka till och att vi syns i bloggen istället för här, och att det känns mindre stressande.
Nästa vecka hoppar jag över, för då är jag inte hemma och vill inte väga mig på någon annans våg, men jag återkommer om 2 veckor.
Vill passa på att önska alla här inne en riktigt GLAD PÅSK 🐣🐣🐥🐥🐥🐤
Glad påsk på dig också. Jag skriver in denna veckas vikt för nästa vecka. Vecka 14 är ju slutet och början på en period, Had det bra!
Tack så mycket för era snälla kommentarer ❤️. Och lycka till igen!
Tack så mycket för era snälla kommentarer ❤️. Och lycka till igen!
Tack själv ❤️ Tråkig att du kan inte fortsätta vara med men gör det som är bäst för dig! Ibland blir det så och man hittar lugnet på ngt annat istället! Lycka till
blev en bra natt. Nu gäller de att ta denna fredag. Här blir de åka handla lite. Hoppas alla har gjort de,så de är lugnt men de brukar de vara i vår lilla butik.