icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    2 april 2021 17:04

Glad påsk 😊

Firar med jordgubbar och vispgrädde! ☺️ 

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    2 april 2021 21:29
    Åsa79 skrev den 2 april 2021 17:04

Glad påsk 😊

Firar med jordgubbar och vispgrädde! ☺️ 

Det såg inte inte lite gott ooch väckte minnen av midsommar ... Det enda jag skulle byta ut är grädden mot gräddglass så är det fullkomligt. 
    Ha en bra påsk...

• Veteran
    8085 inlägg
    3 april 2021 10:05

Oj så gott! Glad Påsk!

• Veteran
    2322 inlägg
    3 april 2021 17:26

påskafton bliroxå lugn som övriga dagar heart

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    3 april 2021 18:27

Varit på fika, påsklunch, promenad och fika nr 2 hos pojkvännens pappa. Jag tackade nej till kladdkaka på fika 1 & fika 2, blev sååååå suktad.. Men höll mig till kaffe! Påsklunchen va plockmat så lyckades bra med att hålla mig från för mycket kolhydrater. Unnade mig två inlagda sill bitar. Som fettkälla blev det gravad lax, brieost och ädelost. Grönsaker va de snålt med men lite ugnsbakad morot fick duga. Känner mig stolt över att jag motstod kladdkakan och höll mig på banan med maten! ☺️ 

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    3 april 2021 18:49
    Åsa79 skrev den 3 april 2021 18:27

Varit på fika, påsklunch, promenad och fika nr 2 hos pojkvännens pappa. Jag tackade nej till kladdkaka på fika 1 & fika 2, blev sååååå suktad.. Men höll mig till kaffe! Påsklunchen va plockmat så lyckades bra med att hålla mig från för mycket kolhydrater. Unnade mig två inlagda sill bitar. Som fettkälla blev det gravad lax, brieost och ädelost. Grönsaker va de snålt med men lite ugnsbakad morot fick duga. Känner mig stolt över att jag motstod kladdkakan och höll mig på banan med maten! ☺️ 

Starkt jobbat yesenlightened

• Veteran
    2322 inlägg
    4 april 2021 09:23

idag blåser de så får se om jag känner gå ut.  Ska försöka fixa lite i dag med papper mm Har rensat några säckar.  De kommer ta tid att få till de som måstes innan  vi kan sälja huset.    Man kan få ångest av detta.  Men de måste göras,jag sitter mycket när jag fixar för stå förlägne går inte. heart

• Veteran
    8085 inlägg
    5 april 2021 10:18

Nu har jag deklarerat och betalt kvarskatten, jippiiii!

Pralin, tack för påminnelsen! Vi har bott här sen 1987 och jag tycker att  vi far till Återvinningen rätt ofta men oj va grejer det finns! Vi väntar på att en hyresrätt i rätt hus sKa bli ledig, sen ska radhuset säljas. Oj oj vilket jobb att tömma det. Har börjat så smått med papper, många pärmar att gå igenom.

Den här veckan blir det " stressigt", ska till tandläkaren i morgon (har bitit sönder en gammal lagning), onsdag har jag tid för min första SPRUTA och på em ska vi hämta mat, som jag först måste beställa. Håhåjaja! Maten vill jag inte prata om , gruvigt inför onsdagen, fast egentligen inte, vet att jag har gått upp,

Ha det bra!!!

• Veteran
    2322 inlägg
    5 april 2021 10:26
    babs2 skrev den 5 april 2021 10:18

Nu har jag deklarerat och betalt kvarskatten, jippiiii!

Pralin, tack för påminnelsen! Vi har bott här sen 1987 och jag tycker att  vi far till Återvinningen rätt ofta men oj va grejer det finns! Vi väntar på att en hyresrätt i rätt hus sKa bli ledig, sen ska radhuset säljas. Oj oj vilket jobb att tömma det. Har börjat så smått med papper, många pärmar att gå igenom.

Den här veckan blir det " stressigt", ska till tandläkaren i morgon (har bitit sönder en gammal lagning), onsdag har jag tid för min första SPRUTA och på em ska vi hämta mat, som jag först måste beställa. Håhåjaja! Maten vill jag inte prata om , gruvigt inför onsdagen, fast egentligen inte, vet att jag har gått upp,

Ha det bra!!!

vi har bara bott i 10 år men grejor  fullt över allt bodar vindar mm.   Tänk jag är inte pigg på astra zenika, får vänta se om de kommer nåt bättre eller så är alla lika. Har deklarerat men inte fixat efterskatten.   Ja du så mycket fika för mej så lär väl gått upp.   Ja ja kommer tid kommer råd. Ha en skön annan dag påskheart

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    5 april 2021 12:36