Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Glad påsk 😊
Firar med jordgubbar och vispgrädde! ☺️
Glad påsk 😊
Firar med jordgubbar och vispgrädde! ☺️
Det såg inte inte lite gott ooch väckte minnen av midsommar ... Det enda jag skulle byta ut är grädden mot gräddglass så är det fullkomligt.
Ha en bra påsk...
Oj så gott! Glad Påsk!
påskafton bliroxå lugn som övriga dagar
Varit på fika, påsklunch, promenad och fika nr 2 hos pojkvännens pappa. Jag tackade nej till kladdkaka på fika 1 & fika 2, blev sååååå suktad.. Men höll mig till kaffe! Påsklunchen va plockmat så lyckades bra med att hålla mig från för mycket kolhydrater. Unnade mig två inlagda sill bitar. Som fettkälla blev det gravad lax, brieost och ädelost. Grönsaker va de snålt med men lite ugnsbakad morot fick duga. Känner mig stolt över att jag motstod kladdkakan och höll mig på banan med maten! ☺️
Varit på fika, påsklunch, promenad och fika nr 2 hos pojkvännens pappa. Jag tackade nej till kladdkaka på fika 1 & fika 2, blev sååååå suktad.. Men höll mig till kaffe! Påsklunchen va plockmat så lyckades bra med att hålla mig från för mycket kolhydrater. Unnade mig två inlagda sill bitar. Som fettkälla blev det gravad lax, brieost och ädelost. Grönsaker va de snålt med men lite ugnsbakad morot fick duga. Känner mig stolt över att jag motstod kladdkakan och höll mig på banan med maten! ☺️
Starkt jobbat

idag blåser de så får se om jag känner gå ut. Ska försöka fixa lite i dag med papper mm Har rensat några säckar. De kommer ta tid att få till de som måstes innan vi kan sälja huset. Man kan få ångest av detta. Men de måste göras,jag sitter mycket när jag fixar för stå förlägne går inte.
Nu har jag deklarerat och betalt kvarskatten, jippiiii!
Pralin, tack för påminnelsen! Vi har bott här sen 1987 och jag tycker att vi far till Återvinningen rätt ofta men oj va grejer det finns! Vi väntar på att en hyresrätt i rätt hus sKa bli ledig, sen ska radhuset säljas. Oj oj vilket jobb att tömma det. Har börjat så smått med papper, många pärmar att gå igenom.
Den här veckan blir det " stressigt", ska till tandläkaren i morgon (har bitit sönder en gammal lagning), onsdag har jag tid för min första SPRUTA och på em ska vi hämta mat, som jag först måste beställa. Håhåjaja! Maten vill jag inte prata om , gruvigt inför onsdagen, fast egentligen inte, vet att jag har gått upp,
Ha det bra!!!
Nu har jag deklarerat och betalt kvarskatten, jippiiii!
Pralin, tack för påminnelsen! Vi har bott här sen 1987 och jag tycker att vi far till Återvinningen rätt ofta men oj va grejer det finns! Vi väntar på att en hyresrätt i rätt hus sKa bli ledig, sen ska radhuset säljas. Oj oj vilket jobb att tömma det. Har börjat så smått med papper, många pärmar att gå igenom.
Den här veckan blir det " stressigt", ska till tandläkaren i morgon (har bitit sönder en gammal lagning), onsdag har jag tid för min första SPRUTA och på em ska vi hämta mat, som jag först måste beställa. Håhåjaja! Maten vill jag inte prata om , gruvigt inför onsdagen, fast egentligen inte, vet att jag har gått upp,
Ha det bra!!!
vi har bara bott i 10 år men grejor fullt över allt bodar vindar mm. Tänk jag är inte pigg på astra zenika, får vänta se om de kommer nåt bättre eller så är alla lika. Har deklarerat men inte fixat efterskatten. Ja du så mycket fika för mej så lär väl gått upp. Ja ja kommer tid kommer råd. Ha en skön annan dag påsk