Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
lär aldrig få på min förlovningsring. De var snart 54 år sen
Bariatri Du fick mig att hämta ringarna från gymväskan, dom har legat där sedan andra vågen kom, har inte brytt mig om att hämta dem eftersom jag vetat att jag inte skulle få på dem. Men nu sitter de på fingret igen.
Lämnade vikten redan idag, för jag vet inte hur mycket jag hinner gå upp till i morgon, gått upp 2 hekto sedan igår, var ner på 65,9 igår men idag 66,1 och eftersom jag ska äta på samma sätt idag så är jag rädd för ytterligare påslag. Men jag hoppas jag har fel.
Klaraelv vad härligt med ringarna men har insett att kroppen lever sitt eget liv oftast även om jag är nöjd så här långt så är det många ggr jag förväntat mig större eller mer viktnedgång medans andra ggr har man förlorat mer än man trodde ...
Det är bara att kämpa på mot målet en dag i taget men jag är lite smått nervös inför daten med vågen imorgon då det känns som jag ätit massor och varit för mätt men kalorimässigt ska jag ätit kanon ....
Pralin vad tråkigt med ringarna. Jag har inte använt mina på 5 år nu även om jag bara hann bära dem något år efter förra viktresan 2015 så sedan jag gifte mig 2011 har jag kanske använd vigselringen dryga året då den inte riktigt satt så bra redan då men en större ring blev då för stor och det skulle ju ändå vara samma storlek.
Svårt att komma igång med träningen och imorgon finns det nog risk för plus... Idag blev det i alla fall gott om vardagsmotion! Jag och en kompis har varit ute med våra kidz i skogen i tre timmar. Kidzen fick välja vägar och det blev en del klättring upp för lite brantare berg, sjukt jobbigt... Förhoppningsvis kommer vi sova gott i natt!
Svårt att komma igång med träningen och imorgon finns det nog risk för plus... Idag blev det i alla fall gott om vardagsmotion! Jag och en kompis har varit ute med våra kidz i skogen i tre timmar. Kidzen fick välja vägar och det blev en del klättring upp för lite brantare berg, sjukt jobbigt... Förhoppningsvis kommer vi sova gott i natt!
Det låter som du gjort ett bra motionpass ändå... All motion är ju bra så starkt jobbat för jag tro aldrig jag hade pallat 3 timmar så sträck på ryggen!!
Jag är också sjukt nervös inför vågen.
Min skärpning i påskveckan gick bra, jag lyckades hålla mig borta från allt onyttigt förutom på själva påskafton. Då åt jag en del godis, men ändå ganska kontrollerat för att vara mig. I morse visade vågen på -1,5 kg! 😀
Det låter som du gjort ett bra motionpass ändå... All motion är ju bra så starkt jobbat för jag tro aldrig jag hade pallat 3 timmar så sträck på ryggen!!
Jag är också sjukt nervös inför vågen.
Tack! När man lyckas få barnet att släppa ipadden och tvn och hänga med ut. Då gäller det att hänga på. ☺️ Risk för att jag somnar före tjejen ikväll...
Min skärpning i påskveckan gick bra, jag lyckades hålla mig borta från allt onyttigt förutom på själva påskafton. Då åt jag en del godis, men ändå ganska kontrollerat för att vara mig. I morse visade vågen på -1,5 kg! 😀
Wow! Bra jobbat!!! ☺️
Snyggt jobbat