Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
På tillfälligt besök....
Igår stod vågen på samma som på Skärtorsdagen ( 71,9 kg )...men idag är det andra siffror...och det är inom mitt vanliga "pendlingsavstånd"...så jag nojar inte över det.
Hade jag inte gått mina dagliga stavrundor under påsken , så hade det varit mycket högre ...det är jag säker på då jag ätit och druckit fritt alla dagar.
Jag hade inte behövt gå in och lämna vikten redan igår, jag gick inte upp något mer till idag. Vaknar ytterligare en morgon med mera snö på marken, men nu får det sluta det är ju ändå nere vid Mälaren, jag vill börja plantera ut blommor.
Men jag är ändå jätte nöjd med 1.5 kg ner den här veckan.
så får jag se vad veckan kommer bli. Har ätit för mycket fika i helgen. Men nu är de slut med de igen.
Har inte skött mig helt och hållet och de visade vågen idag. +1,4 kg sen förra veckan. 😬 Hoppas att det är på tillfälligt besök... Ska göra en matplanering idag och hoppas på att det blir bättre siffror nästa vecka.
Påsken var bra med mycket god mat skötte mig inte alls tänket flög plötsligt bort på väg till blåkulla
Nu tillbaka och tänket tillbaka tar nu tyvärr lite tid att komma ner till vikten före påsk. Ger inte upp ännu på gång i vart fall alltid något.....
BELLA härliga bilder notiser du lägger ut. Var hittar du dom ?
Trots god mat i påsk -1 kg, gäller att hålla i nu och ta vara på detta....
Dodda...det finns massor på nätet...
Min vikt hoppar upp-och ner---och gårdagens var verkligen " på tillfälligt besök"...snabbare än väntat faktiskt.
Ännu en dag då jag inte " behöver " regga mina intag...DET är bästa vinsten för mig
Bariatri vann denna omgång. GRATTIS
Jag meddelar Johan.
Vi är nu bara 23 kvar.
För mig är det viktigaste varför jag gått upp i vikt, vad det beror på och sedan kommer det svåra att försöka få till en hållbar förändring som även fungerar med oregelbundna arbetstider, som innebär helger utan lunch, utan äta mellan kunderna. Visa dagar lunch kl 13.00 och andra dagar kl 15.00, försöker äta mellanmål mellan kunderna inte lätt alla dagar. Sedan som grädde på moset att leva med en tarmsjukdom som lever sitt egna liv är ingen bra kombination, men men det är bara att kämpa på. Jag ser ett tydligt mönster med min vikt kontra mitt arbete och tarmsjukdomen. Just nu har jag som mål att inte gå över 70 kg igen utan hålla mig under och helst gå ner i vikt. 💐