icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8085 inlägg
    5 mars 2021 10:33

God morgon alla kämpar! Solen skiner och jag känner en oemotståndlig dragning mot en promenad, det var jättelänge sen, men det är ju en massa skidåkning  mm på TV

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    5 mars 2021 11:05
    babs2 skrev den 5 mars 2021 10:33

God morgon alla kämpar! Solen skiner och jag känner en oemotståndlig dragning mot en promenad, det var jättelänge sen, men det är ju en massa skidåkning  mm på TV

Du får försöka innan skidorna 🌺 

• Veteran
    8085 inlägg
    5 mars 2021 12:27

Herrarnas skidåkning har jag ingen förhoppning på men skidskyttet vill jag se. Nu har jag fått en tid på apnemottagningen men inte förrän  16/3, men i alla fall.

Nu måste jag skärpa mig med ätandet.

Undrar hur våra kamrater, som inte visade sig i onsdags har det. Hoppas att de inte hoppar av!  Önskar att jag kunde vara en förebild, men än så länge har det ju inte varit så.

Nej på med lite kläder och ut i solen!!!!!

💕

• Veteran
    8085 inlägg
    5 mars 2021 14:03

20 min promenad med rullatorn blev det. Det såg så fint ut inifrån men det blåste grymt, kallt om öronen.

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    5 mars 2021 14:35

babs2 Herrarnas skidåkning är ju riktigt spännande 😊 

• Veteran
    8085 inlägg
    5 mars 2021 14:39

Ursäkta Sveriges skidherrar, ni kör supert, huvva vad spännande!!!laugh

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    5 mars 2021 17:34
    babs2 skrev den 5 mars 2021 12:27

Herrarnas skidåkning har jag ingen förhoppning på men skidskyttet vill jag se. Nu har jag fått en tid på apnemottagningen men inte förrän  16/3, men i alla fall.

Nu måste jag skärpa mig med ätandet.

Undrar hur våra kamrater, som inte visade sig i onsdags har det. Hoppas att de inte hoppar av!  Önskar att jag kunde vara en förebild, men än så länge har det ju inte varit så.

Nej på med lite kläder och ut i solen!!!!!

💕

Du är en förebild! ☺️ Du driver gruppen och ser till att den fortsätter. Vi är alla här av samma skäl och vi har nog alla våra upp och ner gångar. Tillsammans kommer vi framåt en liten bit i taget.

Trevlig helg och tack för att du håller i Biggest looser! ☺️ 

• Veteran
    8085 inlägg
    5 mars 2021 19:10

Tack för det Åsa79- Tanken med att jag tog tag i Biggest var ju att jag skulle skärpa mig alltså helt egoistiskt. Men vill ju att ni andra ska få ut något av det, blir dock lite deppad av att flera redan lämnat tråden.

• Veteran
    8085 inlägg
    6 mars 2021 20:28

Idag har varit en bra dag och på onsdag förväntar jag mig en nedgång😁

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    7 mars 2021 13:39

Jag kommer fortsätta i gruppen och lämna vikt varje vecka. Men tar en egen paus från att gå ner i vikt (behöver all näring och energi jag kan få för att bli piggare) kommer tillåta mig själv upp till 1827 kcl per dag men med mat. Inget snacks, godis eller alkohol just nu, så får ja se hur det går har svårt att få i mig så mycket med kcl men den undre gränsen har jag lagt  på 1327 kcl. Mäter och väger allt. 💐