Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
God morgon alla kämpar! Solen skiner och jag känner en oemotståndlig dragning mot en promenad, det var jättelänge sen, men det är ju en massa skidåkning mm på TV
God morgon alla kämpar! Solen skiner och jag känner en oemotståndlig dragning mot en promenad, det var jättelänge sen, men det är ju en massa skidåkning mm på TV
Du får försöka innan skidorna 🌺
Herrarnas skidåkning har jag ingen förhoppning på men skidskyttet vill jag se. Nu har jag fått en tid på apnemottagningen men inte förrän 16/3, men i alla fall.
Nu måste jag skärpa mig med ätandet.
Undrar hur våra kamrater, som inte visade sig i onsdags har det. Hoppas att de inte hoppar av! Önskar att jag kunde vara en förebild, men än så länge har det ju inte varit så.
Nej på med lite kläder och ut i solen!!!!!
💕
20 min promenad med rullatorn blev det. Det såg så fint ut inifrån men det blåste grymt, kallt om öronen.
babs2 Herrarnas skidåkning är ju riktigt spännande 😊
Ursäkta Sveriges skidherrar, ni kör supert, huvva vad spännande!!!
Herrarnas skidåkning har jag ingen förhoppning på men skidskyttet vill jag se. Nu har jag fått en tid på apnemottagningen men inte förrän 16/3, men i alla fall.
Nu måste jag skärpa mig med ätandet.
Undrar hur våra kamrater, som inte visade sig i onsdags har det. Hoppas att de inte hoppar av! Önskar att jag kunde vara en förebild, men än så länge har det ju inte varit så.
Nej på med lite kläder och ut i solen!!!!!
💕
Du är en förebild! ☺️ Du driver gruppen och ser till att den fortsätter. Vi är alla här av samma skäl och vi har nog alla våra upp och ner gångar. Tillsammans kommer vi framåt en liten bit i taget.
Trevlig helg och tack för att du håller i Biggest looser! ☺️
Tack för det Åsa79- Tanken med att jag tog tag i Biggest var ju att jag skulle skärpa mig alltså helt egoistiskt. Men vill ju att ni andra ska få ut något av det, blir dock lite deppad av att flera redan lämnat tråden.
Idag har varit en bra dag och på onsdag förväntar jag mig en nedgång😁
Jag kommer fortsätta i gruppen och lämna vikt varje vecka. Men tar en egen paus från att gå ner i vikt (behöver all näring och energi jag kan få för att bli piggare) kommer tillåta mig själv upp till 1827 kcl per dag men med mat. Inget snacks, godis eller alkohol just nu, så får ja se hur det går har svårt att få i mig så mycket med kcl men den undre gränsen har jag lagt på 1327 kcl. Mäter och väger allt. 💐