Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Jag är så trött och less. Får ingen ordning på cpapen, fungerar 15 eller ,30 min sen kommer en hostattack och så dliter jag av mig masken och börjar om. I natt startade jag om 4 gånger och sen gav jag upp. Måste ringa och få hjälp, men det är jobbigt.
Jag är så trött och less. Får ingen ordning på cpapen, fungerar 15 eller ,30 min sen kommer en hostattack och så dliter jag av mig masken och börjar om. I natt startade jag om 4 gånger och sen gav jag upp. Måste ringa och få hjälp, men det är jobbigt.
Hoppas du får hjälp och att du lyckas. I Stockholm får man ingen hjälp mer än maskinen jag gav upp, ska samla kraft till ett nytt försök innan jag lämnar tillbaka maskinen.
Pepp och lycka till 🌼
Oj, oj Oj lenhal det låter verkligen jobbigt! Hoppas på positiva svar som hjälper dig
MAS63 jag har redan en diagnos, det var mer en kontroll för att se hur läget var nu. Sedan får vi se vad svaret blir på proverna, kommer nu bli regelbundna kontroller var 5:e-10:e år. Men det var tufft den här gången också förra gången var också tuff men det var 20 år sedan. 🌻
MAS63 jag har redan en diagnos, det var mer en kontroll för att se hur läget var nu. Sedan får vi se vad svaret blir på proverna, kommer nu bli regelbundna kontroller var 5:e-10:e år. Men det var tufft den här gången också förra gången var också tuff men det var 20 år sedan. 🌻
Håller tummarna för svar som är ok
Jag med...håller en
Fick hög feber i kväll, så jag åkte in till akuten. Man har tagit prover och blododling så får vi se, kalium var lågt så jag kommer bli inlagd. Kan vara undersökningen som stökat till så jag fått hög feber. Om dom inte väger mig senare idag så lämnar jag tisdagsvikten.
Fick hög feber i kväll, så jag åkte in till akuten. Man har tagit prover och blododling så får vi se, kalium var lågt så jag kommer bli inlagd. Kan vara undersökningen som stökat till så jag fått hög feber. Om dom inte väger mig senare idag så lämnar jag tisdagsvikten.
Krya på dig! Hoppas du får bra hjälp och mår lite bättre snart.
Efter lång tid har vikten äntligen börjat röra på sig igen. Har hållt i och hållt ut och tillslut vände de neråt igen. 😊 - 0,9 sen förra veckan trots att jag haft en riktig skit vecka med pms och hormon stök i hela kroppen. Känner mig stolt över att jag trots ett väldigt svajigt humör har hållt mig på banan. Har lyckats äta bra mat och dövat demonerna i huvudet med att avskärma mig med ipadden istället för att äta mer. Humöret känns lite svajigt än, men är mycket runt omkring mig just nu också, så hoppas att det lägger sig snart.
Ha en fin dag allihop och håll i håll ut och tro på att just du klarar att fortsätta mot dina mål! ☺️ 🤗