Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Även här har det varit en svajig vecka ..på både vågen & humöret.
Ganska arg och less faktiskt...så himla "onödig" energitjuv...men jag "landade" bra till sist.
Stolt över mitt val att tacka nej till den Semla vårt oväntade besök hade med sig igår .
Den tar fjällgubben idag...det är det ingen tvekan om
Nu våras det och allt kommer att kännas lättare .
Fick hög feber i kväll, så jag åkte in till akuten. Man har tagit prover och blododling så får vi se, kalium var lågt så jag kommer bli inlagd. Kan vara undersökningen som stökat till så jag fått hög feber. Om dom inte väger mig senare idag så lämnar jag tisdagsvikten.
Åhh hoppas allt blir bättre snart
krya på dig ❤️
Fick hög feber i kväll, så jag åkte in till akuten. Man har tagit prover och blododling så får vi se, kalium var lågt så jag kommer bli inlagd. Kan vara undersökningen som stökat till så jag fått hög feber. Om dom inte väger mig senare idag så lämnar jag tisdagsvikten.
Åhh hoppas allt blir bättre snart
krya på dig ❤️ krya på dej
min vecka har varit som vanligt, Undviker massa onödigt fika. Men de är mycket som känns tungt,men jag betar av lite. I dag ska jag försöka se över toa o bad. Men de tar på min kropp,men de är bara görat endå.
Tack alla ❤️ Jag blir väl omhändertagen och blir väl utredd.
Kan äntligen skriva igen då jag den klant jag är tippade kaffet över tangetbordet tidigare i veckan så det blev att ta sig ut på jakt efter nytt vilket inte var det lättaste då det är stora leveransproblem tydligen och man könner ju inte för att lätta plånboken allt för mycket....
Ett tips för er som är dagvilla! Lägg in vägning på onsdagar i telefonen. Klaraelv kom ihåg att det var onsdag igår eftersom hon skulle till fotvården idag =torsdag.
Nu har jag fått kommit hem, skönt fixa min egna mat. Kommer ta det lugnt och bara vara. 🤗
Nu har jag fått kommit hem, skönt fixa min egna mat. Kommer ta det lugnt och bara vara. 🤗
Skönt att vara hemma! Ta det lugnt och sköt om dig 💕
Tack babs2 kommer ta det lugnt och sjukskrivit mig fram till nästa vecka. 🌺