Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Igår var en härlig dag, min födelsedag. Tulpaner, en bok och prinsessbakelse från sambon, sen några telefonsamtal och jättemycket hälsningar på facebook. Middagen var det mycket hemlighetsmakeri. Sambo påstog att han skulle fixa den, men inga tecken tydde på att något var på gång förrän det ringde på dörren kl 18, då levererades en kasse med prpparbiff bearnaisesås, pommes och grönsaker samt blåbärspaj med grädde. Det var min bror och svägerska som bokat catering till sig (bagarmossen), oss (sundsvall) och brorsonens familj (bagarmossen) och sen kopplade vi upp oss på whereby.com. det blev nästan som om vi satt runt samma bord. Jättetrevligt. Inte kalorifattigt precis men vaddå, man fyller år en gång per år. Brorsdottern var inviterad också, men var upptagen.
Det låter som en helt underbar dag och grattis i efterskott
Igår var en härlig dag, min födelsedag. Tulpaner, en bok och prinsessbakelse från sambon, sen några telefonsamtal och jättemycket hälsningar på facebook. Middagen var det mycket hemlighetsmakeri. Sambo påstog att han skulle fixa den, men inga tecken tydde på att något var på gång förrän det ringde på dörren kl 18, då levererades en kasse med prpparbiff bearnaisesås, pommes och grönsaker samt blåbärspaj med grädde. Det var min bror och svägerska som bokat catering till sig (bagarmossen), oss (sundsvall) och brorsonens familj (bagarmossen) och sen kopplade vi upp oss på whereby.com. det blev nästan som om vi satt runt samma bord. Jättetrevligt. Inte kalorifattigt precis men vaddå, man fyller år en gång per år. Brorsdottern var inviterad också, men var upptagen.
Det låter som en helt underbar dag och grattis i efterskott
Mums! Super födelsedag babs2! - Många grattisar till dig
Önskar er en härlig första vårdag denna 1 mars
Usch vad jag är besviken på mig själv. Ingen rolig känsla, men tyvär vanlig. Har ätit, ätit, ätit o varit oerhört inaktiv. Från o med Idag ska jag återigen ta tag i min hälsa. Kom ut på en promenad i morse, bara 24 minuter.. usch vad min kropp är i dålig form.. Kan bara bli bättre från o med nu.
Usch vad jag är besviken på mig själv. Ingen rolig känsla, men tyvär vanlig. Har ätit, ätit, ätit o varit oerhört inaktiv. Från o med Idag ska jag återigen ta tag i min hälsa. Kom ut på en promenad i morse, bara 24 minuter.. usch vad min kropp är i dålig form.. Kan bara bli bättre från o med nu.
Härligt att du är på gångs igen! Kämparkramar från mig!
blir se framåt endå. Fast de är lite kämpigt.
Skickar pepp till alla härinne.
Nu har vi ätit Vegomiddag : ägg,panko,sesam & parmesanpanerad Aubergine.
Toppat med denna goda sås...med lite ”sting”. Mums filibabba 😋✌️
Hej
jag räknade ut att jag tränat i genomsnitt
52 minuter per dag i februari månad och äter
Som jag ska och inget onyttigt
och ändå väger jag bara några hg mindre än i början av januari och typ går upp istället
fattar ingenting av vad jag gör för fel
jag känner ju att kroppen är smalare runt höfter och mage /lår men vikten vill sig tydligen inte
vet inte om jag binder vatten på ngt sätt
Nu har jag läst lite och det kan vara så att kroppen låser sig och blir stressad av för mycket träning och man kanske ska satsa på långpromenader istället för att hårdträna
många pass men ändå i BIggest looser kör de ju hårt och pratar aldrig om det här precis
jag har ju klarat det förut och tänkte fixa det här för alltid och inte väga så som för ett år sedan
så måste hitta rätt sätt
Lena444 använder du måttband och mäter dina mått? Annars ett tips börja med det, för där brukar man se förändringarna tidigare än på vågen. Kan vara att så att du bildar mer muskler i kroppen, då kan vågen stå stilla. Sedan det som passar mig är att varva styrketräning med promenader.
Lycka till 🌻
Lena Ta fram måttbandet! Muskler tar ju mindre plats än fett men är tyngre Fortsätt som du börjat så blir det bra och rätt dom det är syns det på vågen. Pepp