Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Vill önska er alla en fin fredag & helg ✌️
Ha, ha Bella50 - där satt den!
Bella var får du allt ifrån???
Ett enkelt val....fredagsmys istället för helgfrukost. 🥰✌️
Idag med gott vitt vin till...🥂🍾
här blir i dag hälsa på dotter kolla hennes kläningar. Bara hon o jag, Härligt
Igår var en härlig dag, min födelsedag. Tulpaner, en bok och prinsessbakelse från sambon, sen några telefonsamtal och jättemycket hälsningar på facebook. Middagen var det mycket hemlighetsmakeri. Sambo påstog att han skulle fixa den, men inga tecken tydde på att något var på gång förrän det ringde på dörren kl 18, då levererades en kasse med prpparbiff bearnaisesås, pommes och grönsaker samt blåbärspaj med grädde. Det var min bror och svägerska som bokat catering till sig (bagarmossen), oss (sundsvall) och brorsonens familj (bagarmossen) och sen kopplade vi upp oss på whereby.com. det blev nästan som om vi satt runt samma bord. Jättetrevligt. Inte kalorifattigt precis men vaddå, man fyller år en gång per år. Brorsdottern var inviterad också, men var upptagen.
Igår var en härlig dag, min födelsedag. Tulpaner, en bok och prinsessbakelse från sambon, sen några telefonsamtal och jättemycket hälsningar på facebook. Middagen var det mycket hemlighetsmakeri. Sambo påstog att han skulle fixa den, men inga tecken tydde på att något var på gång förrän det ringde på dörren kl 18, då levererades en kasse med prpparbiff bearnaisesås, pommes och grönsaker samt blåbärspaj med grädde. Det var min bror och svägerska som bokat catering till sig (bagarmossen), oss (sundsvall) och brorsonens familj (bagarmossen) och sen kopplade vi upp oss på whereby.com. det blev nästan som om vi satt runt samma bord. Jättetrevligt. Inte kalorifattigt precis men vaddå, man fyller år en gång per år. Brorsdottern var inviterad också, men var upptagen.
Åh, vilket härligt kalas. allt går om man vill .
Varmt GRATTIS i efterskott från mig
BABS stort GRATTIS på din födelsedag....njut av underbar födelsedags meny
Grattis i efterskott! Vilken härlig present 🎁 ☺️
de som skulle bli umgås med dotter ,hon hade fullt upp i butiken, Men vi fick lite prat stundvis. Bra att hon hade folk. Nu i dag får jag försöka forsätta rensa i skåp ???? men fy vad de tar imot.