Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Vill påminna om att vikterna ska vara inne på onsdagar. Såg på gamla BL att vikterna lämnades in senare och senare med påföljd att sammanställningarna förstås försenades! Att du inte röt till HAVET! Eller det gjorde du kanske?
Här är ni utelämnade till mitt humör och mitt godtycke. Godkände igår en medlem som inte kommit in tidigare och idag en med hjärnsläpp. Kan berätta att jag själv haft torsdag i tre dagar, så jag har full förståelse för hjärnsläppet.
När vi kommer till avslutning av 4-veckorsperioderna blir jag definitivt stenhård!

Vill påminna om att vikterna ska vara inne på onsdagar. Såg på gamla BL att vikterna lämnades in senare och senare med påföljd att sammanställningarna förstås försenades! Att du inte röt till HAVET! Eller det gjorde du kanske?
Här är ni utelämnade till mitt humör och mitt godtycke. Godkände igår en medlem som inte kommit in tidigare och idag en med hjärnsläpp. Kan berätta att jag själv haft torsdag i tre dagar, så jag har full förståelse för hjärnsläppet.
När vi kommer till avslutning av 4-veckorsperioderna blir jag definitivt stenhård!

För min del får du gärna vara hård, om man verkligen går in för det här så borde man inte glömma 😉
Jessicas goda Kesogratäng....gör den ✌️
Förresten blev det 35 min snöskottning också idag. Man tackar 👏👏
Den månste jag testa!
Sista två veckorna har varit tuffa i och med att vikten står still... Nåväl går iallafall inte upp men nu måste det snart hända nåt annars måste jag väl byta strategi?
Kör lågkcal och lågkolhydratkost...
Nu ta en morgonpromenad innan frukost.
Sista två veckorna har varit tuffa i och med att vikten står still... Nåväl går iallafall inte upp men nu måste det snart hända nåt annars måste jag väl byta strategi?
Jag vet att det inte är det du vill höra...men att hålla vikten är det du måste lära dig när du kommit i mål...en riktig utmaning.
Ge inte upp nu bara...då vore allt förgäves.
Gör några mindre förändringar i taget tills det vänder för dig....för det kommer det göra.
pepp i massor ✌️
Jag vet att det inte är det du vill höra...men att hålla vikten är det du måste lära dig när du kommit i mål...en riktig utmaning.
Ge inte upp nu bara...då vore allt förgäves.
Gör några mindre förändringar i taget tills det vänder för dig....för det kommer det göra.
pepp i massor ✌️
❤️
inget fika o godis och så tänker jag till gällande de mesta som ser fel ut för MEJ
Den nya veckan står för dörren!
Planera väl för en vecka full av goda val och många framgångar
Vi fixar det här!

Du ska vara stenhård, du lägger ner ett väldigt bra och stort arbete då ska vi andra lätt kunna lämna in vikten i tid. ❤️🌺
Jag äter och äter och äter! Köpte Falu rundrut förra tisdagen, hade för mig att sambon gillar det men han tyckte inte om att det fastnade så mycket Bregott, men jag älskar det. Kämpar med C-papen på nätterna och ibland går det bra. Var på återbesök igår och apneerna hade sjunkit från 24 till 1 per timme, vilket är fantastiskt.