Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Enträgen måste man nog vara. Alla vet att man lättar snabbare i början av en viktresa.
Då får man vara nöjd med att man ” gjort läxan” och inte slarvat.
Sitta lugnt i båten...inte jämföra sig med andra...men gärna inspireras av dem .
Att hålla sig till sitt eget ” framgångsrecept” är det mest hållbara tror jag.
I starten av min resa ( för 6 år sedan) blev även jag frustrerad när inget hände...då mätte jag mig ( hade ett utgångsläge) och se där var det bättre resultat ....så allt syns inte på vågen.
Pepp till oss alla som kämpar utan att ge upp. 👍
Idag var det Kung Bore som bestämde motionsformen. ..och tackar för allt som är ” gratis” 😄👏👏
Kämpar på med mat och träning 💪🏿 Och det går
framåt
beställde en ny topp i storlek mindre än jag haft
så härligt när det funkar äntligen på g
/Lena
Svinkallt ute idag,-22c men riktig råkyla, iallafall lyckats skrapa ihop 11230 steg på två promenader. Tonfisksallad till lunch och falafel med blomkålsris och grönsaker till middag.
Godmorgon alla...även idag visade vågen bra minus...detta funkar för MIG.
Igår fick jag skotta i ytterligare 40 min...det fortsatte snöa hela dagen.
Bara glad för den motionen 👏👏
Middag är den viktigaste måltiden nu när jag äter mindre kcal...så jag gjorde Ädelostbullar med ädelostsås och grönsaker...så ljuvligt gott.
Bella, vilken fin text och fina bilder du har!
här blir ingen motion. Tänker på vad jag äter .Får räcka så just nu.
Nu är tabellen publicerad i "Vikt-tråden"
Tack för det jobb du lägger ner.
En fråga, visst är det så i slutändan så räknas ingångsvikten vecka v2 13 januari och slutvikten v26?
Tack babs. Jag har ett photoprogram i min iPad.
Här snöar det...men inte då jag började gå ”före bilen” på fm...men det kom snart tillbaka...och jag blev som en snögumma innan bilen hämtade upp mig efter 30 min. Gott att få gjort en del motion...och sedan 10 min. till , efter tandläkarbesöket , då jag gick bilen till mötes.
Kan bli skottning om en stund...men JAG klagar inte ✌️😄
Tack för det jobb du lägger ner.
En fråga, visst är det så i slutändan så räknas ingångsvikten vecka v2 13 januari och slutvikten v26?
Exakt rätt! Hela tabellen finns i min dator. Visar bara aktuella kolumner.
Kolla villkoren i anmälningstråden, man ska bl a ha rapporterat varje vecka.