Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Ny deltagare:maj2021
dagens middag, inget som jag gör igen, men annars helt ok, mellan 2-3 stjärnor, Ugnsbakad 🍆, bild innan ugn.
13000 steg, jättegod lunch och middag, gäller att inte överäta🙈
Zucchini och köttfärsgratäng samt lövbiffswok 😋
Dagens middag blev stekt kassler, spenat, champinjonsås och kokta brysselkål. 😋 Och dagens träning blev ett core mobility pass +25 armhävningar, 25 situps och 25 benböj ☺️✌️💪
Jag har rapporterat resultaten till Johan, men han var inte inne på sidan igår.
Grattis Sötbiten!
Svar på Lenas fråga på "vikttråden". För nästa period räknar jag start från vecka 6.
Socialen. Totala viktnedgången får jag till 48,55 kg för dem som varit med alla veckor hittills.
Socialen. Totala viktnedgången får jag till 48,55 kg för dem som varit med alla veckor hittills.
👏
Hoppas på ett bättre viktresultat i nästa period. Finns inget att ” skylla ”på ....mer än mina egna dåliga val.
Det enda som är konstant , är min dagliga motion...idag 75 min på Attractbandet 👍
Idag hade maken satt menyn...TACO...som vi gör som en sallad utan bröd eller skal...vilket ” gick hem” 👏👏😋
Kan jag vara med i gruppen?