Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Hamnat på en platå, står och stampar vet att det kommer till sist tippa över.
Tar det med ro. 🌺
Hamnat på en platå, står och stampar vet att det kommer till sist tippa över.
Tar det med ro. 🌺
Verkar så för mig också, men huvudsaken är att inte ge upp. Var ute på en pytte-promenad igår och ska gå en idag också.
Dagens lunch
40 min promenad med Bugattin, men bara drygt 500 steg. Ganska skönt första streckan med sol i ansiktet men tillbaka var det grinigt. Försöker justera handtagen men får inte till det perfekt, får ont i axlarna och triceps (säkert bra) och känner att ryggen påverkas. Nu ska jag tjura på! Har suttit inne väldigt mycket.
Dagens middag, lax i ugn med sparris. Jättegott. Parmesan och pinjenötter på fisken.
Dagens middag, lax i ugn med sparris. Jättegott. Parmesan och pinjenötter på fisken.
Hade problem med att få in bilden, rnen skam den som ger sig
Promma 1mil idag, känns bra. Åt tacosallad till middag och jag vet att jag överåt för att det var sååå gott 🙄
blir att inte tänka på förra veckans dåliga resultat. Utan påt igen
40 min promenad med Bugattin, men bara drygt 500 steg. Ganska skönt första streckan med sol i ansiktet men tillbaka var det grinigt. Försöker justera handtagen men får inte till det perfekt, får ont i axlarna och triceps (säkert bra) och känner att ryggen påverkas. Nu ska jag tjura på! Har suttit inne väldigt mycket.
men du är duktig tycker jag att du iaf kommer ut.