Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Äntligen har jag lyckats få till en fredag utan att trilla dit på snacks eller vin! Tror det är första fredagen i år faktiskt så jag är stolt. Gjorde matschema i tisdags och en massa matlådor. Så nu är jag vän med vågen igen 😉
Vad jag avundas dig!😃
Gårdagens och dagens middag: Grillad lax serverad på salladsbädd
Svar på Lenas fråga på "vikttråden". För nästa period räknar jag start från vecka 6.
Har inte v6 redan gått...undrar jag då 🤔...eller har jag uppfattat dig fel babs ?
önska er alla en fin Alla❤️-ans Dag därute.
65 min i naturreservatet blev det idag.
Bella. Vecka 7 börjar väl i morgon. Vikten onsdag vecka 6 är slutet på period 1 och början på period 2, annars skulle vi få en vecka "ledigt". Det vore inte bra. Eller?
Ha en bra Hjärtekväll!
ny vecka hoppas få till den.
Tack babs...tror nog inte jag hade ” alla hästar hemma ” ....😄✌️Fattar nu...
För mig måste det ske nåt...så jag har gjort en ny RAM för mig. Hoppas det hjälper.
Dag 1 blev det 45 min på gåbandet...och maten har jag hittills klarat med bravur.
Korv Stroganoff med stekt vitkål...mums 😋👍
Sötbiten: Johan hälsaroch gratulerar och lägger till 3 månaders plusmedlemsskap till dig. 💝
Fan vad deppigt, vikten har stått stilla senaste veckan 😒
Fan vad deppigt, vikten har stått stilla senaste veckan 😒
Se det som positivt - det har inte kommit till ens en smula extra vikt!