Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Tänk att jag för drygt 1 år sedan gick på 2x2 pass Vattenträning per vecka och tidigare gym 1 gång per vecka + promenader. Nu bara sitter jag och går från TV-fåtölj till köket.. måste, måste, måste ta itu med mig!!!!!
Jag kan verkligen rekommendera
hemmaträning med Sofia rörelse tex 20 minuters program
varje träning räknas helt klart och man får lite pulshöjande aktivitet
för 1 år sedan tränade jag ingen typ några promenader men nu 5 timmar i veckan med hemmaträning och afrikansk dans
jag känner mig verkligen på g igen mot bättre liv
Usch. Hela förra veckan var skit, ärligt talat. Skulle inte förvåna mig om jag är tillbaks på ursprungsvikten. Känner mig bara så trött o deppig. Håller på att försöka överklaga ett beslut ang ena sonen som har en npf diagnos. Är stressad, orolig o känner mig väldigt negativ. Har iaf kommit igång idag med en vettig frukost.
Jag hoppas ni andra mår bra o att allt rullar på som ni vill.
Ta hand om dig! När det är för mycket annat runt omkring stressa inte över kosten, spar energin till de saker du behöver den till. Och tänk på att klappa dig själv på axeln för att du kommit igång med en bra frukost!
Hej på er!
Jag känner att jag har noll motivation nu, har alldeles för mycket annat i tankarna än vikt, kost och motion.
Jag slänger in handduken och önskar er alla ett stort LYCKA TILL! Jag blir kvar på MD men lovar inga blogginlägg på regelbunden basis.
Förstår dig Lovis, hoppas av hela mitt hjärta att sonen blir bättre och allt känns lättare för dig/er.
Tänk att jag för drygt 1 år sedan gick på 2x2 pass Vattenträning per vecka och tidigare gym 1 gång per vecka + promenader. Nu bara sitter jag och går från TV-fåtölj till köket.. måste, måste, måste ta itu med mig!!!!!
Jag kan verkligen rekommendera
hemmaträning med Sofia rörelse tex 20 minuters program
varje träning räknas helt klart och man får lite pulshöjande aktivitet
för 1 år sedan tränade jag ingen typ några promenader men nu 5 timmar i veckan med hemmaträning och afrikansk dans
jag känner mig verkligen på g igen mot bättre liv
Har faktiskt provat Sofias träning ett par gånger och hon är otrolig. Det var ett program med kudde. Just att hon förstår att alla inte kan hoppa upp och ner från golvet! Bestämde nyss att jag efter lunch ska ta rullator och dubbskor och gå ut en sväng
Lovis ta hand om dig och sonen💕
Förstår dig Lovis, hoppas av hela mitt hjärta att sonen blir bättre och allt känns lättare för dig/er.
Tack
Tack
ta hand om dej förstår de är tufft just nu. Hoppas på bättre tider
Nu är jag och vågen verkligen inte överens... Jag har svårt att låta bli den och väger mig lite för ofta för mitt eget bästa. Vikten har två veckor i rad visat ca 1 kg mindre på lördagar och 1 kg mer på onsdagar. Känns smått frustrerande, hoppas att det ordnar upp sig till nästa vecka.
Nu är jag och vågen verkligen inte överens... Jag har svårt att låta bli den och väger mig lite för ofta för mitt eget bästa. Vikten har två veckor i rad visat ca 1 kg mindre på lördagar och 1 kg mer på onsdagar. Känns smått frustrerande, hoppas att det ordnar upp sig till nästa vecka.
Igenkänning på den 🥺...och funderar på att byta vägdag...men det känns inte ”rätt” och ” ärligt” heller 🤔
Då brukar jag leta orsak & verkan....och har kommit fram till att jag promenerar såpass mycket mera nu än tidigare .
För -och nackdelar med det då ?
Jag behöver verkligen röra på mig p.g.a mitt domnade ben....måste ” väcka” det om det går...att det kan ha betydelse för hur jag samlar vätska ...speciellt i benen som är tjocka och stumma mumera. Där sitter nog en del vikt ”gömd”.
Att jag sedan äter för stora portioner ...även om det är bra lagad / varierad mat...gör ju sitt till dessutom.