Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Fenomenal "ram" Bella50 ! Lycka till!
ska till vc i em. Tror inte de kan göra så mycket. Tog bort en diabetesmedicin i fredags,då har magen varit bättre, men ont på höger sida vid levern ? Men ingen diarre på några dagar, Så får se vad som sägs. Tycker maten går skapligt.
Fan vad deppigt, vikten har stått stilla senaste veckan 😒
Du har ju gjort ett fenomenalt jobb under den senaste månaden men ras efter ras varje vecka så kanske kroppen som vill balansera upp lite
Suskari är ny deltagare. Välkommen!
Nu finns bara en plats kvar!
Du har ju gjort ett fenomenalt jobb under den senaste månaden men ras efter ras varje vecka så kanske kroppen som vill balansera upp lite
Ja vi får hoppas det ❤️
ÄNTLIGEN händer nåt bra...min nya RAM hjälper ju till...och jag känner mig positiv till en lättare vår.
Efter 2 dagar med min nya strategi har vikten sjunkit med -1,9 kilo. Jag släpper mycket vätska just nu...
blev provtagning magen som en badboll. Läkaren trodde att mina mediciner kan ställa till de. Starka mediciner tar så magen tar stryck. Får se vad prover säger. Så är läget.
ÄNTLIGEN händer nåt bra...min nya RAM hjälper ju till...och jag känner mig positiv till en lättare vår.
Efter 2 dagar med min nya strategi har vikten sjunkit med -1,9 kilo. Jag släpper mycket vätska just nu...
Woooooow! Bra jobbat! Tror jag måste skissa på en plan till mig själv. För här står det still...
Massa pepp! Kämpa på.. Min vikt står också still. Hoppas på minus nästa vecka.
Enträgen måste man nog vara. Alla vet att man lättar snabbare i början av en viktresa.
Då får man vara nöjd med att man ” gjort läxan” och inte slarvat.
Sitta lugnt i båten...och hålla sig till sin modell.
I starten av min resa ( för 6 år sedan) blev även jag frustrerad när inget hände...då mätte jag mig ( hade ett utgångsläge) och se , där var det bättre resultat ....så allt syns inte på vågen.
Pepp till oss alla som kämpar utan att ge upp. 👍