Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Nu är tabellen publicerad i "Vikt-tråden"
Tack för det jobb du lägger ner.
En fråga, visst är det så i slutändan så räknas ingångsvikten vecka v2 13 januari och slutvikten v26?
Exakt rätt! Hela tabellen finns i min dator. Visar bara aktuella kolumner.
Kolla villkoren i anmälningstråden, man ska bl a ha rapporterat varje vecka.
Tack för svar reagerade att första kolumnen försvann 🌺
Även här går det bra. Tanken är -0.5 kg i veckan och mål 1/5. Redan idag är jag bara 1 hg ifrån nästa onsdags viktmål så hoppas jag kan behålla det. Peppar peppar........
Även här går det bra. Tanken är -0.5 kg i veckan och mål 1/5. Redan idag är jag bara 1 hg ifrån nästa onsdags viktmål så hoppas jag kan behålla det. Peppar peppar........
Super bra jobbat! Jag försöker också få till -0,5kg/vecka. Det är möjligt om man håller sig inom ramarna och följer planen + tt det ger utrymme för litet finesser i förhållande till maten. Idag unnade jag mig bl.a. en latte istället för en slät kopp med kaffe.
Du skall se att veckan går hur bra som helst och du når viktmålet + kanske litet till
Det konstiga är att jag äter allt, till och med choklad ! Ingen diet alls. Till och med en kall öl eller ett glas rött slinker ner ibland. Skillnaden är att jag kör ungefär 15:9 och äter mindre och mer regelbundet. Registrerar inte och motionerar inte. Något har hänt och jag är ödmjuk inför fortsättningen.
Det konstiga är att jag äter allt, till och med choklad ! Ingen diet alls. Till och med en kall öl eller ett glas rött slinker ner ibland. Skillnaden är att jag kör ungefär 15:9 och äter mindre och mer regelbundet. Registrerar inte och motionerar inte. Något har hänt och jag är ödmjuk inför fortsättningen.
Vi kör samma strategi förutom att jag till 90% kör 16:8, sedan går jag mycket pga att det är rogivande försöker undvika måsten.
Lycka till mot ditt mål 🌻
Tror du satte huvudet på spiken där lenhal ! Att undvika måsten, stress över olika dieter, längta efter något man inte får osv. Tror den stressen låser kropp o knopp i alla fall på mig. Lycka till allihop nu !
Jessicas goda Kesogratäng....gör den ✌️
Förresten blev det 35 min snöskottning också idag. Man tackar 👏👏
Fredagsmys-time....och jag har klarat mina första 4 dagar på Bellas 5:2 med minus på vågen varje dag ...så idag blir det lite vin till maten.
För de ’ e’ ja värd 👏👏
här går de framot. Fast jag kör ingen diet, Bara tagit bort fika bröd o godis,annars äter jag 3 mål om dagen verkar funka. Registerar NEJ . Jag orkar inget sånt just nu. Motion är noll , Får se fram över vad som blir.
Ang sent inlagd viktrapport....( saker kan hända oss alla )
men som jag fattat det , får man ha vilken väg-rapportdag som helst...men senast onsdag kl 24.
Så för att respektera den tid & jobb Babs lägger på detta....
snälla HÅLL TIDEN !