Mycket engagerad
408 inlägg
Här kan vi i lag RÖD ha vår knutpunkt. Nu ska här kämpas! Någon som kan tänka sig att ta på sig ansvaret för att lämna in lagets vikter varje vecka? Ska bli skoj att lära känna er alla lite mer under hösten.
Mimmiw thea77 thesj454 Mezcal88.......87 kg misskp 63kg Fordgirl Susssiii.....64,7 kg Esme....63,7 kg AnnetteP Trikz
Igår blev det intervaller på löpbandet framför tv:n. Jobbigt va det.Skulle behöva köra mer intervaller för att få upp flåset lite.
Mezcal88 jag såg nu att du måste ha kopierat fel lista. Men här kommer den rätta med din vikt inlagd :) Vecka. 41 Vikter Mimmiw thea77.....54.9kg thesj454 Mezcal88.....87kg misskp.....63kg Fordgirl Susssiii.....64,1kg Esme AnnetteP Trikz
Ok! Tog bara den som va senast inlagd=)
Vecka. 41 Vikter Mimmiw thea77.....54.9kg thesj454 Mezcal88.....87kg misskp.....63kg Fordgirl Susssiii.....64,1kg Esme....63 kg AnnetteP Trikz
Förlåt så hemskt mycket för att jag missa o rapportera in vikten till havet denna veckan :( Haft mycket i tankarna på senaste tiden!!! Tack så hemskt mycket Mezcal88 för att du lämna in dom!!!! //Sussi
Så lite så. Sånt som händer=). Klart vi hjälps åt! Varit ut på en tung löprunda efter jobbet. Benen kändes som blyklumpar.Så känner mig rätt nöjd ändå när jag tog mig runt 5,5 km på 37 min. Trevlig helg på er alla röda!
Då blir det hopslagning då denna vecka. Blir lag RÖD/GRÖN.
Hej! Jag kikar in här och läser lite om er i lag Röd. Själv tillhör jag lag grön och vi ska ju kämpa ihop. I förmiddags startade jag en tråd som heter Lag Röd/Grön, hoppas vi alla kan samlas där! Ska bli kul! Pepp till er alla.