Engagerad
100 inlägg
Idag är det 200dagar kvar till 1 juni 2015
Vad säger ni? Ska vi köra järnet fram tills dess och vara nöjda med oss själva sommmaren 2015?
Var och en har sina metoder för att nå sina mål, vi dömer ingen!
I denna grupp peppar vi varandra och ger varandra råd och tips på vägen.
Hoppas ni är några som vill hänga på!
Nu kör vi!!
"If there is a will, there is a way"
Yay! Jag är med! Idag väger jag 84, hoppas vara under 80 innan året är slut och under 75 till sommaren! :-)
Kul att vi ligger på samma vikt och har samma mål!
Nu kör vi!!!
Jag väger idag ca 84kg och har som mål att vara under 80kg i januari och att vara under 75 till sommaren. Jag väger mig inte så regelbundet.
1 januari ska jag starta en vattenfasta i minst 6 dagar, körde i augusti senast 4 dagar och tyckte de kändes jättebra! Men fortsatte precis som innan när jag var klar så gick såklart upp igen. Efter denna vattenfasta är planen att ta bort ris/pasta/potatis/bröd och onödigt socker ur min kost.
Jag är ockå på, ligger nog runt 84 - 85 i vikt. Jag kör 5;2 och försöker träna 3 gånger i veckan på Curves. Mitt stora fall är nog på helgerna, jag och min man gillar att laga mat och provar gärna nya rätter med blandat resultat (mestadels prositiva).
Hehe vem gillar inte god mat
tror jag också ska köra 5:2 efter min vattenfasta i januari, eller testa på 16:8 kanske!
Jag är med! Sjukt, bara 200 dagar till juni?!
Mina mål:
- Vikt. Väger kanske 86 i dag, äger ingen våg så kommer inte att kunna väga mig regelbundet på ett tag dock. Målet är under 70.
- Träning. Träna två gånger varje vecka.
Tänker försöka rapportera om framgångarna varje vecka... Sen får man ju se hur bra det börjar gå :D
Kul att några vill hänga på! =D Pepp pepp pepp!!
Kom just på att träning 2ggr/vecka innebär att jag borde börja redan denna vecka... 3 days to go :P
Haha ja det är bara att avsluta veckan starkt! =D
Hej hej. Denna forum är som klippt för mig! 83-84 kg i dagsläget, till juni 2015 hoppas jag på 75. Jag är gärna med här med er.