Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Vikt denna vecka 96,7kg
Nu är det det inte roligt längre!!!!kan undra vad jag gör för fel???? min vikt denna vecka är 83,2 +0,2 2 veckor o jag går upp på det.... nu är det slut med grädde o creme fraiche för att se om det gör nån skillnad!!!! är det nån som kommer på nåt annat så är jag idel öra!!!!! kram
Jag har viktdag idag men jag skall nog vänta till imorgon.. Jag är så spänd i magen.. Nån som har några bra knep mot spänd mage??
Ny vikt 122,5 kg. Minus 1 kg..och jag är inte så nöjd. Nya hårdare tag nästa vecka.
usch d blev +0,2 denna vecka trots att jag legat på under mitt kaloribehov=( varför??så ny vikt blev 76,8kg
Står jag oxå kvar på 73,5 idag fast jag ätit vettig o tränat mycket
Ny vikt idag: 67,9 kg, neråt i mer lagom mängd tycker jag :-)
Ny vikt: 94,3 Vilket innebär att jag tappat 1,2kg den här veckan. Så jag är nöjd, för det känns som en ganska lagom takt. Vill också passa på att säga grattis till Mumma för förra veckans bedrift. 7kg är galet bra! Och tack Mufflon för allt arbete du lagt/lägger ner för att genomföra den här utmaningen för oss. Riktigt snyggt jobbat!
Ny vikt 86,3 alltså ner 0.6% Det verkar fungera med matdagboken. Så pass bra att jag funderar på att bli Plusmedlem...
MEN.. HUR gör man för att tappa 7 kg på en vecka... ?!?!??!?!?!?!?! Det låter ju som rena rama Biggest Loser-droppet... förklara hur du har gjort Mumma