icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• På gång
    46 inlägg
    10 januari 2011 14:22

tack hollunge för hjälpen att hitta sidan... irene

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    10 januari 2011 14:41

Stort Grattis Mumma! Skickligt. Mufflon, du har verkligen gjort ett snyggt jobb. (också) Skickligt.

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    10 januari 2011 14:53

Mycket bra jobbat av oss ALLA, inte minst Mufflon för både sidan och viktminskning. Grattis Mumma, denna veckan klår jag dig:-)Gäller att utmana och tro på sig själv. Det är för övrigt lite dåligt på den fronten här hos mig, med själförtroende och sånt. Behöver verkligen bättras på! Hoppas vi alla kan hjälpa varandra.

• Mycket engagerad
    333 inlägg
    10 januari 2011 18:59

Håller med alla andra här, jättebra jobbat med sammanställningen mufflon och stort grattis till mumma för viktnedgången!

• På gång
    43 inlägg
    10 januari 2011 19:52

grattis mumma=) nu ger vi järnet för vecka 2 allihopa!peppkram

• Veteran
    8085 inlägg
    10 januari 2011 22:05

Instämmer!!!!

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    10 januari 2011 22:26

Hej på er alla "kämpare"...skulle ta min promenad men hade nog vart lättare med skridskor på.....men håll uuuuuut,det kommer en vår...ha de gött !!!

• På gång
    14 inlägg
    10 januari 2011 22:39

Vikt vecka 2 är 82,8 kg Kram

• Mycket engagerad
    153 inlägg
    11 januari 2011 08:46

TheJan, när det känns som allra värst så får man trösta sig med att det inte kan bli värre i alla fall, det kan bara bli bättre! Jag har också känt likadant många gånger, att jag bara inte har någon ork alls, ingen motivation. Men... jag tycker det hjälper mig väldigt mycket att läsa om alla som är så duktiga här på matdagboken. Så om alla här kämpar så mycket, så säger jag till mig själv att jag också borde försöka "rycka upp" mig, och kämpa jag med. Och så brukar det kunna kännas bättre. Vet ju inte om det funkar för dig, men det är kanske värt ett försök?!

• Mycket engagerad
    153 inlägg
    11 januari 2011 09:35

Är det någon som har provat träningsprogram på DVD? Något som kan rekommenderas? Läste på en annan tråd om någon som höll på med BodyBalance, undrar om det finns bra DVD för detta också? Tacksom för tips!