Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Min nya vikt: 75,8 kg Viktnedgång: 1,4 kg Jag är helnöjd! :D
Agge65, -0,8 kg, -1,1 %
Min nya vikt blir 95,4 kg minus 1 kg
En fråga: viktrapport söndagar eller måndagar? tack muffalon för en fin sammanställning.
Det är viktrapportering på söndag innan klockan tolv:)
oups!!! Vågen visade uppåt, det var väl inte meningen :) Vikten är 113,9. Kan väl vara bra att visa någon som är sämst också men jag tar nya tag igen. Vilken gång i ordningen vet jag inte. Är jag med i alla fall? Lycka till allihop.
113,9 söndag före 12. ;)
Jag rapporterade in på lördagen, jag väger mig hellre än dag innan än att råka missa på söndagen. Funkade förra veckan, hoppas det funkar den här veckan också :)
agge65: Du kan rapportera in vilken dag du vill. Jag sammaställer varje söndag det som har kommit in under veckan. Skriver du din vikt på måndagen kommer den med på listan på söndagen samma vecka. Så alla som rapporterar ny vikt idag, den vikten kommer med i listan på söndag. Alerta: såg ditt mail om startvikt så du är med i listan, uppdaterar på söndag med din vikt för veckan. https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home
Vilket jobb du gjort med sammanställningen mufflon - TACK det är sporrande att se alla fina resultat. Stort Grattis till dig mumma, vilken jätte prestation du gjorde den här veckan. Massor av pepp till alla som kämpar och lycka till under veckan!!!