icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• Veteran
    1092 inlägg
    9 januari 2011 22:11

Vad duktig du är mufflon! Och grattis till mumma! Jag glömde visst rapportera min vikt så jag får skylla mig själv

• Engagerad
    80 inlägg
    9 januari 2011 22:15

Grattis Mumma, och grymt jobbat mufflon med alla resultat. Hoppas alla gör det lite lättare för dig nästa vecka ;)

• Mycket engagerad
    320 inlägg
    9 januari 2011 22:15

Mufflon! Kanonfint! Tack för att du engagerar dig så mkt! Det här känns riktigt bra! Skönt att vi gått ned så mkt tillsammans! Nu kör vi vidare!

• Mycket engagerad
    196 inlägg
    9 januari 2011 22:25

Jag vill bara ge en mega kram till min underbara mamma som vann denna veckan. Helt otroligt gjort, och hon förtjänar det så väl!! Grattis älskade mamma. Nu kör vi! Sommaren 2011 skall bli en bra en. Grattis till alla andra också.

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    9 januari 2011 22:45

TACK.....till er alla !!!!.........nu fortsätter vi på resan (tack till min dotter för dom fina orden o lycka till

• Veteran
    8085 inlägg
    9 januari 2011 22:48

Smart ide Mufflon. Jag har själv försökt att lägga in tabeller, men det är jättesvårt. Johan har lovat att titta på problemet. men ditt sätt är nog mer överskådligt än det någonsin kan bli här. Tack och bock för ett strålande jobb.

• På gång
    18 inlägg
    9 januari 2011 23:01

Superbra gjort Mufflon! Riktigt peppande att se hur duktiga vi har varit :)

• Mycket engagerad
    153 inlägg
    9 januari 2011 23:18

Vilket jobb mufflon, helt fantastiskt!! Och grattis, mumma! Och så bra vi har lyckats, tillsammans! Bara att kämpa på nu i veckan som kommer!! Det känns som om dagarna går långsamt nu, man väntar redan nu spänt på nästa veckas resultat. Lycka till allihop!!

• På gång
    13 inlägg
    10 januari 2011 05:21

Vilken proffsig sida!!!! Snyggt!!! Va duktiga vi har varit =)

• På gång
    46 inlägg
    10 januari 2011 05:42

jag hittar inte sidan !!!!!!! snälla hjälp mig!!!! irene