icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• Engagerad
    63 inlägg
    10 januari 2011 06:09

då vet jag de att denna veckan får man väga sig på söndag.. gått ner ett halvt kilo :)

• Mycket engagerad
    380 inlägg
    10 januari 2011 06:34

labbe52: På sidan 26 (här i tråden alltså) i inlägget 21:21 så har mufflon en länk till sidan, klicka på den så kommer du rätt...

• Engagerad
    84 inlägg
    10 januari 2011 07:04

Dagens vikt: 60,6 kg!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    10 januari 2011 07:07

Procenten blir vecka för vecka, det känns som att det blir jämnare på så sätt, ingen har liksom ett försprång utan alla "börjar om från noll" varje vecka. Vinnaren av hela tävlingen blir dock den som har gått ner mest procentuellt sett, sen startvikten. Liinsan: Oups! Sorry... lägger till dig i listan när jag kommer hem i eftermiddag. Sitter på jobbet nu, så jag har inte mitt excel-ark här..

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    10 januari 2011 07:34

Ny vikt 72.1. Trots ledighet lite ned. Ska bli bättre nu när jag är åter i selen...

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    10 januari 2011 07:34

Åh, vad fint du har gjort mufflon! vilket jobb du har lagt ner. Tack för att du orkar. :o)

• På gång
    19 inlägg
    10 januari 2011 07:40

Nu har jag kommit in i rätt tid igen efter jul och nyår och alla nattjobb. Så senna vecka skall det nog gå bättre.

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    10 januari 2011 07:56

Jättefin sida du har gjort mufflon! Jag fick ingen viktförändring denna gång eftersom jag väger mig på måndagar och alltså rapporterade idag, men det jämnar ju ut sig så småningom...

• Veteran
    2268 inlägg
    10 januari 2011 09:27

hej mufflon, vet inte om du såg mitt mail. startvikt 86,3kg, idag 85,1kg, alltså ner 1.2kg :-)

• På gång
    20 inlägg
    10 januari 2011 09:53

Ny vikt för mig är 55,1 kg...så det blev - 0,6 kg TROTS middag och frukostbuffé på Cinderella! Tror dock inte att munkar till frukost håller i längden om jag ska fortsätta tappa mina kilon ;-)