Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
59,4 kg, minus 1,6 kg! Jag är nöjd. Hoppas det fortsätter så... ;)
Va roligt att läsa om alla som lyckats så bra denna vecka, man blir väldigt peppad! :D har nu själv vägt mig och förväntade en uppgång, men icke! 88,1 ligger jag på nu, vilket betyder -0,5 :D
Har glömt fylla i min nya vikt här ju, ska egentligen göra det på torsdagar hade jag tänkt. Den nya vikten är 60.9 kg. Altså.. -0.2 kg. Inte jättebra, men alla framsteg är ju trevliga. Så jag är nöjd. Speciellt efter allt fuskande den här veckan.
90,0 är ny vikt här.
Ny vikt: 64.9 kg (-1.3) :-) Ny vecka nya tag!!
ny vikt: 73.6 vikt förändring: -1.5kg % 1.99 (tror ja räknat ut det rätt) varit sjuk hela veckan o inte varit på gymet alls. så ja e rätt nöjd ändå :)
Ny vikt 100... nästa vecka 2 siffrigt!!!! Oj... ser att deadline var kl 12:00
Sorry att jag är lite sen! Startvikt: 62 kg Ny vikt efter vecka 1: 60 kg Viktminskning: - 2 kg Viktminskning i %: - 3 % Jag är riktigt nöjd med första veckan :)
Härligt! Nu går det ju bra för de allra flesta! Snart kommer nog raset för er andra också! Köpte en beg crosstrainer igår,så nu ska jag jaga på den!
Min vikt blev helt kajko nu, av nån anledning skrev jag 75,5 kg. Men det är 75,2 kg FÖRLÅT! vet inte vad jag fick siffran från. Det är iaf fortfarande 2,1 kg ner ;)