Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Mufflon tack för tiden du lägger ner, det är en riktig pepp att gå in i tråden och följa allas framgångar..blev lite förvånad när jag läste listan dock. det var ju nån som fått över 4% i minskning men den blev inte vinnare, fanns det någon förklaring till detta?
Sasssyy. Emika med 4% var upp i vikt.(tyvärr tror jag hon tycker) Men nya tag nästa vecka för oss alla. :-)
aaah.. jag ska nog ta o göra rent glasögonen..*S* Och ja vi tar tag i saker o ting nästa vecka igen :-)
Grattis mumma! Stort tack mufflon för allt ditt jobb på denna tråden! Inspirerande att följa varandra! Hoppas att fler fortsätter att rapportera in!
Grattis (igen) till min underbara mamma! Du gör ett superjobb, och frågan är ju ifall jag kommer känna igen dig när du kommer upp i helgen :-) Bra jobbat alla andra, ny vecka, nya tag!!!!
Hej igen......och tack till er alla.......lovar att säga mitt namn när du öppnar......NU Ä DE BARA ATT KÖRA !!!!!!!
STORT GRATTIS till dig mumma....vilken kämpe du är. Jag kommer nog aldrig att bli veckans vinnare i den här tråden....men jag känner mig ändå som en vinnare för varje kilo som försvinner......så med alla gemensamma kilon som vi tappat är vi många vinnare. Grattis till oss alla som tappat en del av vår övervikt och nu kämpar vi på de två sista veckorna av den här etappen. TACK till dig mufflon som håller i det här för oss andra....du peppar många till viktminskiningar.
Jag är övertygande om att alla försöker på sitt sätt..... pepp till er ALLA
Jag hoppar denna veckan det her inte fungerat alls, tar nya tag nästa vecka.
Grattis Mumma!