Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Ja inte går det snabbt inte =( Men veckans vikt är 92,4 bara och kämpa på
usch jag kommer nog gå upp denna veckan... har varit några skitdagar då vi inte kunnat laga mat för vi har inte haft vatten... har blivit mackor... i går var jag så törstig att jag svepte en läsk som fanns i kylen- har inte druckit sötad läsk på evigheter :-(
hej har gått ner 0,3 kg denna veckan står nu på 83,3, gått ner totalt 2,3 kg sedan jag började för 4 veckor sedan. Jag får vara nöjd att jag inte gick upp i alla fall denna veckan men jag har ätit ordentligt o inte ätit något onyttigt. hälsn yrla
Godmorgon. Jag har flyt nu. Dagens vikt 64,5 en förändring på -1,2 kg. Ha en trevlig dag allihopa!
Hej Mufflon! Jag tänker byta vägdag till fredag. Så veckans vikt är 71.4, alltså 0.1 upp! Det får bli nya tag fr o m nu!
Vägdag idag Fredag. Skriver även förra veckans vikt som jag INTE rapporterat tidigare. Annars ser det ju ut som jag gått ner väldig mycket på EN vecka. 28/1 = 91,9 4/2 = 90,6 Hälsningar från Irene, Glad och Nöjd! Ha en trevlig helg allihopa.
Hej alla! Veckans vikt: 77,4 kg, ett litet minus igen, glad :-)
Jag har alltså bytt vägdag från söndag till fredag. Veckans vikt blir: 69,7kg, vilket blir en viktminskning på 0,9kg. Jag är nöjd och glad! Äntligen väger jag under 70, tjohoo!
Invägning idag! Jag har gått ner till 83.6 denna vecka:) Weeah. Känns gott och vara under 84:)
hej ja visst är det härligt o vara under 84 instämmer helt o hållet jag var också glad när jag nu vägde 83,3. Nu fortsätter vi nedåt. hälsn yrla