Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Grattis mumma och åter igen stort tack till mufflon för all tid och energi du lägger ner på sammanställningarna! Jag har gått upp några hekton denna vecka och förra veckan... :( Men tar nya tag! Att vi gör detta tillsammans peppar mig att inte ge upp utan fortsätta kämpa. Från och med nästa vecka byter jag invägningsdag från söndag morgnar till fredag morgnar. Då har jag även gott om tid på mig att rapportera in innan söndag kl12 :)
Jaha, måndagmorgon. Vikten är 71.3, alltså ingen skillnad. Jag är faktiskt nöjd med det eftersom jag pga förkylning inte har tränat alls den här veckan heller :(. Det har nog blivit lite för mycket vin också... Med andra ord, det kan bara bli bättre! Grattis till mumma och tack mufflon!!!
Dagens vikt: 58,9 kg!
ligger fortfarande kvar på 87kg...
Lyckades klanta till det igår och glömde att rapportera, men låg kvar på samma vikt som veckan tidigare så de gjorde ju ingen skillnad. Pepp till er alla!
hoppar tyvärr av tävlingen för känner att jag inte har motivation till d just nu längre för här har varit sjuka barn o jag själv har börjat ha ont i magen o ingen aptit=( får typ trycka i mig maten...inget normalt för min del.kanske hoppar på när den nya startar efter alla hjärtans dag. lycka till o kämpa på ni andra!!!!
Stort grattis till dig Mumma, igen! Och återigen tack mufflon för ditt nerlagda arbete på oss. (Hihi, smygvägde mig i morse, första gången på riktigt länge som jag gått under BMI 30! Wee!!)
Vikt denna vecka; 66,9 kg.
jaha veckans vikt 90,5 här går det inte snabbt, men det går neråt och det är det viktigaste... så är nöjd för har nog inte ätit jätte bra... och bara tränat två gånger!
Veckans vikt: 80,5 kg. Minus 0,8 kg denna vecka alltså. Helt skapligt faktiskt :) Grattis till alla er som kämpar på och går ner, och även ett stort pepp till er som står still eller ökar. Kom ihåg att över lång sikt är den veckovisa vägningen ingenting, kroppen kommer igen tillslut :)