Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God morgon mymlan och alla andra! Hoppas ni alla får en bra dag!
Hej !! Idag åker jag till Budapest för en weekend resa med några kollegor... ska bli kul .... men jag har en dålig tred på vågen just och jag tror att det blir inte bättre på resande fot ....
Ha det så trevligt bi_ka! Gör så bra val du kan och se till att njuta! Vågen finns kvar när du kommer hem. ;-)
hej alla kämpar härligt när det finns många här som peppar känns skönt . känner mig lite frusen och lat av detta .väder och har en tråkig blåsa under foten får klä in foten med duoderm platta innan promenaderna men det går . kämpar på pepp alla
40 min simning avklarad. Riktigt skönt och mer pulshöjande än jag trodde. Men så var det nog nästan 30 år sen jag motionssimmade med. ;-)
Hallå igen ! Ha det så trevligt bi_ka !! Som sagt vågen finns kvar där hemma, inget att bry sig om under helgen. Trist med blåsan lena, det brukar göra rejält ont men den brukar försvinna snart. Härligt med simning Annika , jag simmade jättemycket förut ca 1000 meter 2 ggr i veckan, sen stängde simhallen i närheten av mig och jag började åka till en ny där det alltid var massor av folk och eftersom jag simmade rätt snabbt på den tiden så var det slalomsimning som gällde så jag tröttnade, fick dessutom forvårtor som jag fortfarande har kvar efter ca 6 år, helt hopplöst jobbigt att få bukt med, har testat alla preparat.Nu har jag hållt på med vårtfri ett halvår och det är klart bättre men inte borta. Ikväll måste jag träna sen är det gruppträff i viktminskningsgruppen.Ingen vägning denna vecka. ha en fortsatt kämpa-bra dag. Pepp,pepp
God morgon kämpar !! Regn och rusk, hösten är tyvärr här ! Ha en bra dag ! Pepp,pepp
mymlan: Ja, slalomsimning är inte skoj. Det blev lite så för mig med, men de varv jag hann ikapp nån tog jag och simmade en längd ryggsim så då blev det avstånd igen. =)
hösten är verkligen här och jag är så otroligt glad idag när vågen.visade 91,9 i morse det var väldigt länge sen pepp alla
Härligt Lena! Jag hoppas på att se resultat på vågen jag med denna vecka. Jag MÅSTE annars blir jag knäpp!