Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Bra tips där Paloma. 🌹👍... kanske lite " barnsligt" ....men visst är det kul att det syns hur man kämpat på och det premieras . 👏👏👏
Det blir ju roligt om man får fler stjärnor om man vinner flera veckor under er period, barnsligt kanske men en morot för att skärpa till sig
Stort GRATTIS Bella!!!!!
Tackar Rogann🌹👍
Åter hemma efter en härlig helg med sol, god mat och dryck samt mycket promenerande.
Jag tog paus från 16:8 igår....men nu är det strikt igen.
Vi har precis ätit sallad ALLT ( feta,syltlök.cornichons tillsatt ord,grönsallad) , grillad kyckling, chilibea. Mums.
Nu var jag hungrig efter bara svart kaffe och ett litet äpple sen igår kl 19.
Spännande att kolla vågen imorgon. 😬
Är helt klar över att den ökat , men det ska bli ytterst tillfälligt i så fall.👍
ha en fin kväll och lycka till i veckan alla 🌹👍
Vikten har ökat med 7 hg efter helgens " timeout".
Var det värt det ? Njaaa.....kanske inte.
Nu ska ordningen återställas och det hoppas jag går snabbt.
Pepp på er andra 🌹👍
1 kg ner sen förra måndagen, men helgen visade på plus, nu får man sköta sig tills på onsdag. OCH SEN OCKSÅ FÖRSTÅS
Jaha du Bella! Svårt att i efterskott riktigt tycka att avstegen var värt resultatet, men just då tyckte man väl det ändå. Men nu kör vi!
Vinet och " jägaren" var gott...men pot och bröd klarar jag mig utan hädanefter, tror jag. Det " triggar mig" ..😬
Idag kör vi med Ostgratinerad färs-och svampfylld paprika....och vatten. 😬👍
Redan idag har 6 hg av viktökningen från helgens utsvävningar försvunnit.
Det verkar lovande inför veckans vägning. Pepp och styrka till er 🌹👍