Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Heja Bella50
Yippey....hela uppgången från helgen är borta + 3hg på 3dagar !!
❤️ I'm loving this.....❤️
Idag är BMI under 30 och jag är inte längre FET utan "bara" överviktig. 👏👏👏
Grattis Bella50!
Hej! Önskar få vara med här. Hur gör man?
Tack baddaren! Det är väldigt roligt.👍
Kolhyd Välkommen hit. Du meddelar bara din vikt...och "vinner" en stjärna vid ditt namn för varje vecka du gått ner mest i % från föregående vägning.
Vi har vägdag på fredagar och har inte hållt på så länge. Allt står överst i tråden.
Pepp till dig 🌹👍
Kolhyd Startvikt: 87.3
V1 85.7
V2 85.3
Här finns mina resultat hittills. :)
Tack. nimala lägger in dem åt dig. Lycka till nu 🌹👍
Jag är spänd på vägningen på fredag👍
Idag skiner solen igen efter en gråmulen dag igår. Dessutom en hungrig dag. Jag var tvungen att ta mig en tjock bit ost med mycket smör på redan på eftermiddagen. Det gick inte att hålla 24 timmar utan mat igår, lyckades bara med 21. Jag hade helt enkelt för tråkigt! På kvällen åt jag en god middag med kravmärkt kött och blomkålsmos. Därefter blev det sommarkonsert i kyrkan med världsberömde Filip Jers på munspel som är här från orten. Han var helt fantastisk och blev ackomanjerad av en pianist som också är boende här. Efteråt blev jag och flera andra hembjuden till Filips mamma som hade förberett stort korvgrillningskalas så då blev det en liten korv med tsasiki, sallad och smaksatt smör samt ett halvt glas vin. Obs, jag avstod brödet fast det såg väldigt gott ut, hembakt. Ja så var kanske den dagen förstörd? Jag vägde mig inte i morse. Får ta smällen imorgon. Idag ska jag iallafall på luktärtsfestival
Man ska ju leva också....😳👍 imorgon är en annan dag. Pepp 🌹👍
Hoppas det går bra att jag hänger på här.Startvikt kommer i morgon.