icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4095 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    1186 inlägg
    29 augusti 2016 22:07

Måndagens aktivitet: 11 858 steg, 8,3 km, -302 kalorier och 116 minutersmiley

• Veteran
    4095 inlägg
    29 augusti 2016 22:09

Noterar 30 min aktivitet idag. Varit trött och tagit det lugnt hemma.

Burit lite sten och monterat en utediskbänk. Nöjd 👍

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    30 augusti 2016 07:07

Idag blir det till att cykla i ca 50 min sedan styrketräning 15 min och därefter pilates i 45 minuter ska bli skönt. yes

• Veteran
    4095 inlägg
    30 augusti 2016 21:53

Idag blev det bl.a en rask promenad före bilen. Totalt 112 min aktivitet .nöjd 👍

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    31 augusti 2016 07:13

Denna månad får nog inte jag något ros har ju haft 2 veckor semester denna månad och inte gjort något mer än latat mig och det blev inte mer än ca 9 timmars aktivitet denna månad men hoppas det blir bättre i september för idag kommer jag inte heller ha någon aktivitet ska försöka ta en cykeltur är väl det enda. Sen har jag blivit lite hängig så jag kommr nog ta det lite lugnt i några dagar har haft huvudvärk och näsan rinner och då ska man inte anstränga sig.

• Veteran
    1186 inlägg
    31 augusti 2016 07:57

Gårdagens aktivitet: En morgonpromenad med son och barnbarn, en promenad med dottern efter lunch, tur och retur till sonen när vi skulle på babysim.

16 012 steg, 11,2 km, -530 kalorier och 151 minutersmiley

• Veteran
    4095 inlägg
    31 augusti 2016 13:44

Varför räknar du inte dina cykelturer ? En halvtimma går så fort...

Nu får du inte bli sjuk.😬👍

• Veteran
    4095 inlägg
    31 augusti 2016 13:45

Har gått i skogen 72 min, 5066 steg. Nöjd 👍

Imorgon blir det 🌹-ceremoni igen 👏👏

• Veteran
    3269 inlägg
    31 augusti 2016 19:13

Lämnar min rapport nu 48,10 tim har jag gjort av med på motion den senaste månaden. På lördag går Tjejmilen och 3 v senare går det sista loppet för den här säsongen.

Efter det lär jag behöva den här utmaningen för att inte helt säcka ihop😳😄

Tack Bella för att den finns👏👏

• Veteran
    1186 inlägg
    31 augusti 2016 21:55

Här kommer augustis aktivitet:

408 535 steg

28 mil, 5 km

Minus 11 664 kalorier

3997 minuter = 66 timmar och 37 minuter

laugh