icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4095 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4095 inlägg
    29 november 2016 18:42

Jag gick en bit före bilen, c:a 17 min. Vi bowlade sedan i 70 minuter. Nöjd 👍

• Veteran
    8085 inlägg
    30 november 2016 12:21

90 min vattenträning och promenad 2 busshållplatser mot bussens riktning, för att vara säker på att få sitta.

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    30 november 2016 16:26

Den här månaden är redan uträknad och jag klarade mig precis på håret du har varit aktiv ca 16 timmar om det stämmer som jag räknar men har nästan enbart tagit promenader denna månad eftersom jag varit lite krasslig. Jag är nöjd ändå. check yes

• Veteran
    4095 inlägg
    30 november 2016 18:45

Oj...är det redan redovisningsdags 😲!!

Vad tiden går. Nu blir det den sista 🌹-ceremonin i denna utmaning.

👏👏 Grattis till 10 🌹 I din bukett  aregnisw 👏👏

Bra jobbat och tack för ditt deltagande.👍

Nästa gång är det min nya som ger dig vinst för varje uppfylld utmaning.  

Du får välja en symbol av de "lediga"  Nu är tyvärr blommorna snart slut...kolla vilka som tagits...så isf välj något djur eller vad du vill ha , så lägger jag in det aregnisw.

• Veteran
    8085 inlägg
    30 november 2016 19:30

Månadens rapport: 1321 min dvs 44 min/dag i snitt.

• Veteran
    4095 inlägg
    30 november 2016 22:17

Grattis  babs2 👍🏆 

En tjusig 🌹- bukett av 11st, så här på sista novemberdagen. 👏👏🏆

Bra jobbat och tack för ditt deltagande 👍 Nu kör vi vidare på nästa utmaning från 5/12

• Veteran
    4095 inlägg
    30 november 2016 22:21

Jag fick själv full pott av 🌹 och senaste månaden har jag skrapat ihop 34,3 tim.

Jag är riktigt nöjd 😆👍och är förvånad hur fort detta år gick 😲

Nästa ska vi klara minst lika bra 😍

• Veteran
    1682 inlägg
    1 december 2016 09:50

Min månad med motion 20 tim 45 min 

• Veteran
    1682 inlägg
    1 december 2016 09:50

Min månad med motion 20 tim 45 min 

• Veteran
    4095 inlägg