icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4095 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4095 inlägg
    16 november 2016 13:02

Samma "visa" idag...att gå både före och efter bilen i 81 min, 3,92 km. Nöjd 👍😆

• Veteran
    4095 inlägg
    17 november 2016 22:39

Varit "på jul-slottsmässa" och gått runt både ute och inne i 80 minuter. Nöjd 👍

• Veteran
    4095 inlägg
    18 november 2016 20:25

I brist på tid att gå ut idag , gick jag på mitt promenadband i 30 min 5km /h ikväll. 

Nöjd 👍

• Veteran
    4095 inlägg
    19 november 2016 14:30

Idag gick jag före bilen i 38 min...sedan på julmarknaden,upp och ner i trappor m.m.

Totalt blev det 65 minuter, 2,78 km,  aktiv tid. Nöjd.👍

• Veteran
    8085 inlägg
    19 november 2016 20:38

har varit hos min mamma och donat och plockat, pyntat  mm räknar 60 min per dag 3 dagar.

• Veteran
    4095 inlägg
    20 november 2016 09:17

Hej alla 👍

Jag har börjat fundera på mitt nya "Nyårslöfte" när jag 5/12 startar mitt 3-dje år på min sista må-bra-resa.

Senaste löftet var att motionera 30min/dag...vilket har uppfyllts med råge. Check 👍

Nu måste jag öka på min utmaning med något mera , nåt realistiskt och genomförbart. ...men också kul och peppande. Att komma ända fram är ju såå.. kul.👏👏

Har ni idee'r om utformningen så meddela mig gärna. Jag har nedan utformat ett förslag.... Vill DU vara med i denna nya utmaning ? 

🌹BELLAS  1 år från idag- utmaning 🌹

Var vill just Du vara om 1år ? Skriv gärna in en eller flera personliga mål.

Det kan vara små, stora, långa eller korta mål...vi har så olika förutsättningar...och alla ska kunna vara med, på sina villkor.. t.ex.

-den här veckan /månaden /året vill jag klara av...

Priset  blir en personlig blomsymbol för varje månad man uppnått ett eller flera mål.

Vad tycker ni ?  🌹 🌷💐🌻🌼🌸🌺🌷💐🌻🌼🌸🌺🌹jag väljer Rosen igen.

• Veteran
    4095 inlägg
    20 november 2016 12:12

Tillbaka från en härlig skogspromenad på 63 minuter , 3,63 km och 6469 steg. Nöjd 👍

• Utmärkt medlem
    873 inlägg
    20 november 2016 12:35

Börjar du ett nytt tråd typ  🌹BELLAS  1 år från idag- utmaning 🌹 så är jag med! Jag börjar med myrsteg för att sedan öka på under resans gång... Hoppas vi blir många!

• Veteran
    4095 inlägg
    20 november 2016 12:43

Ja, det blir en ny tråd från 5/12. Det är min årsdag för rökstoppet....

Välkommen Ulla. Toppen 👏👏

Skriv ner några mål du vill uppnå i denna tråden , så sammanställer jag dom i den nya. Funderar på uppställningen ....men väntar och ser hur många mål och deltagare vi blir.

Välj även en av blommorna som din symbol. Jag har 🌹

• Veteran
    4095 inlägg
    22 november 2016 07:03

Nu finns den nya Forumstråden klar. Ni kan också skriva där. Välkomna 👏👍