icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4094 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    1386 inlägg
    2 november 2016 19:51

Hej allihopa! Jag har inte bokfört antal minuter den här månaden men jag har gått minst den erforderliga månadssträckan. Har  gått till närmsta affären 25-30 minuter varje dag eller till någon /några lite längre bort 55-70 minuter en eller två gånger i veckan och ibland till läkare eller något annat inom vården..

• Veteran
    4094 inlägg
    2 november 2016 20:20

Grattis till en ny🌹

• Veteran
    4094 inlägg
    3 november 2016 18:05

Gick före bilen, på kyrkogården mellen 3gravar med avstånd emellan, tog trappor och gick på stan extra långt istället för att åka bilen .Totalt aktiv i 118 min, 7161 steg, 4,02 km. Nöjd 👍

• Veteran
    2322 inlägg
    5 november 2016 10:19

blev  tyvärr inte  som jag  tänkte  mej men jag  får  komma  igen.

• Veteran
    1682 inlägg
    5 november 2016 18:37

Jag har fortsatt med vanliga promenader allternativ stavgång

• Veteran
    4094 inlägg
    5 november 2016 19:35

Du gör så gott du kan pralin👍

Härligt rogann 👍

Jag tvätta massor igår och gick t.o.r brevlådan. Var aktiv i minst 45 min. Nöjd👍

Idag har det snöat hela dagen så jag tog en vilodag...med tanke på den onfektion jag har i kroppen. Sov en stund i em istället för...👍

• Veteran
    8084 inlägg
    5 november 2016 20:24

Blev motionscykling inne idag.

• Veteran
    4094 inlägg
    5 november 2016 20:43

Bra jobbat babs2👍

• Veteran
    8084 inlägg
    6 november 2016 10:22

Snöfösning idag