icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4095 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    1386 inlägg
    31 augusti 2016 22:59

Augustis promenader 28h 55. Hade tänkt slå förra månadens insats men har åter

drabbats av ett skov. Förra gången blev det ju inte mycket gjort under den värsta tiden.

Kan knappast ta mig uppför trappan.

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    1 september 2016 06:56

Idag 1 sept får jag böja om från början cyklar snabbt idag i 50 minuter. För både juli o aug blir det nog ingen ceremoni för min del men så kan det ju bli ibland men nu så kör jag på igen. yes

• Veteran
    2322 inlägg
    1 september 2016 09:24

har  gått 15 min  varje  dag nån dag lite  mer de  är  vad  jag  pallar  just  nu.Ska  se  nu  vad  jag  kan  få  till denna  månad.Tänkte  evetuellet  börja  på nytt gym ? Nu är  ny  månad. 

• Veteran
    4095 inlägg
    1 september 2016 10:12

Du fixar det pralin.  Allt är bättre än inget 👍

Aregnisw är du söker på att du inte fått ihop det i augusti ? 

Grattis till övriga. Bra jobbat.👏

• Veteran
    4095 inlägg
    1 september 2016 10:19

Min insats i minuter är minst 3339 ( har inte reggat alla ) = 55,65 tim. aktivitet.

Det täcker gott och väl för att klara månadens utmaning. 😆👍

Största vinsten med detta är att jag fått en bra vana och nytt " tänk" i vardagen. 😍👍

• Veteran
    4095 inlägg
    1 september 2016 20:34

Idag har jag lastat, lossat och krossat en massa tegel i 125 minuter , till " fylle" i blivande växthuset. Nöjd 👍

• Veteran
    2322 inlägg
    2 september 2016 10:54

vi  var  tömde  kärra med kompost de  tog på  krafterna  men  då  försvann nog lite  kollisar. Vi  var  på  tippen   ca  1 timme. Men  de  gick  bra  de  var mest  armarna  som  fick  jobba. men  nu  är  d e fixat efter alla  år.

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    2 september 2016 17:30

Idag har jag varit flitig städat samt tagit en långpromenad på 70 minuter sen var jag nere i källaren o tvättade med och sprang upp  o ner för trappor så idag är jag nöjd med vad jag gjort  yes

• Veteran
    4095 inlägg
    2 september 2016 21:04

Hårt kroppsarbete i 6,5 tim = 390 minuter , då jag burit och krossat resterande tegel...grävt tung jord och grus, kört fulla skottkärror m.m. Nöjd 👍

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    3 september 2016 16:13

Ca 70 minuters rask promenad idag med känns bra yes