Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
76,9 kg
105.4 från mig😊!
Hej Dagens vikt 83,4 kg - 0,5 kg helt ok för mig blir svårare ju längre fram till Jul vi kommer.
Bra jobbat alla....
Står still när man såååå gärna vill ha minst 0,4 kg nedgång. Planat ut lite i viktnedgången men jag har gått ner 11 kg sedan 25 augusti så jag är nöjd med mig själv även fast jag inte blir någon vinnare denna omgång.
Resultat v 50 = 90, 3 +- 0,0 kg
Står still när man såååå gärna vill ha minst 0,4 kg nedgång. Planat ut lite i viktnedgången men jag har gått ner 11 kg sedan 25 augusti så jag är nöjd med mig själv även fast jag inte blir någon vinnare denna omgång.
Resultat v 50 = 90, 3 +- 0,0 kg
Grattis till din viktresa så här långt. Bra jobbat 👏👏
Suveränt Kickan XL!
Godmorgon på er...
Tänk om igår (vägdag ) varit idag...då hade man varit glad 😄✌️
Nu gäller det att hålla i detta hela veckan 🥴
Grattis ni som sköter och vi andra får skärpa oss. Sa jag som snart drar igång kakbak, saffranssnitt
Pendlar också väldigt mycket mellan dagarna och är ju därför viktigt att se kanske både på en veckas eller månads sikt. Håller tummarna att det blir en bra minskning över veckan.
här blir inget bak, de blir lite mat så klart, men inget frossande,inte våt grej. De är jag som är dålig på maten och nu när jag har värken är de värre. Men de kommer nya dagar