Veteran
8081 inlägg
Grattis Misslion!!! Jag rapporterar till Johan, så får du din vinst så småningom!
God Jul alla!
Har som målsättning att hålla vikten över helgerna men..............
Grattis ni som sköter och vi andra får skärpa oss. Sa jag som snart drar igång kakbak, saffranssnitt
Här ska bakas tunnbröd någon dag...inte ”lätt” det heller 😫
Jag väljer att baka en mindre deg och tänker göra lussekatterna mindre än vanligt. Tänker göra samma med det julgodis som är viktigt för barnen. Då tar det slut fortare och jag kan planera för kalorierna.
Jag håller mig till att laga mat och baka fröknäcke 😊 Ska nog försöka baka någon form av lchf/ keto snacks till jullovet för att inte falla för godiset...
Tränat mig riktigt svettig
måndag tisdag torsdag och ev imorgon också
Har verkligen skött mig denna vecka hittills och inte småätit ngt
ska inte ge upp tänker hänga på nu och hoppas att jag kan klara mitt mål på -10 kg innan nyår
Bra jobbat med träningen Lena444!
jag trampat träningscyker några gånger om dan, för min isias,
Härligt vad ni är beslutsamma
.
Mina saffrassnitt blev jättegoda och jag åt etantal innan lådan åkte ut i förrådet.
Idag har vi hämtat en matleverans på ICA. Nästa gång blir söndag före jul.
Testade att göra gelegodis av Funlighsaft skogsbär härom dagen och har köpt Tropisk nu. Sambon ska få något köpt gelegodis.
Det blev ett litet träningspass idag igen
yes !
ikväll blir det kycklingfilé och grönsaker
känner mig verkligen taggad nu
Härligt vad ni är beslutsamma
.
Mina saffrassnitt blev jättegoda och jag åt etantal innan lådan åkte ut i förrådet.
Idag har vi hämtat en matleverans på ICA. Nästa gång blir söndag före jul.
Testade att göra gelegodis av Funlighsaft skogsbär härom dagen och har köpt Tropisk nu. Sambon ska få något köpt gelegodis.
Det godiset gjorde jag för ett par månader sedan, funkade utmärkt men har glömt receptet
Kan du upprepa det här? Tack och ha en fin helg 
Motiverande att läsa att ni är några som lyckas med träningen😊 Själv klarar jag kosten hyfsat bra, fast nu är min kickstart slut så får se hur jag klarar mig vidare...
Träningen däremot den faller gång på gång... Inte mycket ork över förutom jobb, matlagning, dotter varannan vecka och pojkvännen. Måste försöka få ordning på de..