Veteran
8081 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
vi ska kolla dropin i morgon annars blir beställa tid. Var i väg i går på minnesmottagningen, Gick så där ingen demens iaf. Men de vill forsätta så får se vad forsättningen blir.
Vi har fått vår tredje spruta i söndags ..och denna gång känns knappt nåt utom lite stelt vid sticket.
Det känns bra att ha fått den inför att vi ska fira vår 30-åriga bröllopsdag till helgen och bevista ett slott och äta serverat julbord.
Låter fantastiskt trevligt! Vilket slott ska ni besöka? Ha det jättebra!
Sorry babs att jag missade vikten förra veckan.
Åkte på ryggskott för en vecka sen o totalt glömde lämna min vikt.
men skall komma ihåg den i morgon!
Tack för allt arbete du gör babs 🙏🤗
Usch då...hoppas det känns bättre nu iaf . Krya på dig ✌️
Vi har fått vår tredje spruta i söndags ..och denna gång känns knappt nåt utom lite stelt vid sticket.
Det känns bra att ha fått den inför att vi ska fira vår 30-åriga bröllopsdag till helgen och bevista ett slott och äta serverat julbord.
Låter fantastiskt trevligt! Vilket slott ska ni besöka? Ha det jättebra!
Bjertorp slott utanför Vara i Skaraborg. Lite lagom hemifrån. 🥰
Åsså var det sömnlöst igen då. Legat och snurrat i sängen som en krokodil men det är lönlöst.Har åtminstone inte ätit nånting. Jag ska till läkaren på psykiatrin på fredag få se om han kan skriva ut några bättre tabletter än de jag har. Nästa vecka är det sjukgymnasten på måndag och läkaren på VC på torsdag med onda knän och ben.
upp kl halv 4 tog en värkis.
upp kl halv 4 tog en värkis.
Tjohooo...vad jag blev glad ...just idag...på ” vägdagen” 👏👏😂
Efter förra veckans två friflygardagar ( passa-på-dagar) utan koll på nåt...stack vikten iväg lite väl långt...
men just tills idag sjönk den med -1,1 kg...till siffror jag såg i lördags...före julbuffe´ , glögg & pepparkakor m.m.
Ny vecka ..tillbaka till rutinerna gav resultat direkt , så visst har det betydelse vad man stoppar i sig. Inte tu tal om annat.
Det har även gått 30 dagar på min egen ” utmaning” att regga maten , dra ner på bröd och inte småäta .
Jag startade 1/11 med en vikt på 77,9....och igår 30/11 hade lättat med -3,2 kg ( 74,7)
Nu börjar jag DECEMBER med nya siffror = 73,6 ...får se hur dessa håller månaden ut.
Det blir nog inte så lätt...men jag ger mig inte.
Usch då...hoppas det känns bättre nu iaf . Krya på dig ✌️
Tack 🙏 Det är bättre.