Veteran
8081 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Hej, vill gärna vara med. Skriver min vikt i andra tråden och hoppas få bli insläppt.
Då är vi 17.Kolla så att jag inte missat någon!
Såg i vikttråden att Åsa79 också hade lämnat vikt.
ja nu är de se till att få till nåt då.
ja nu är de se till att få till nåt då.
Exakt
Hej!
Jag vill gärna vara med! Lämnade vikt i andra tråden. Hoppas jag inte var för sen. Vägde mig igår men missade rapportera.
I övrigt är jag så nöjd med mina - 2 kg totalt! Senaste 2 veckorna har vi haft mycket besök och absolut väldigt lite rehab /träning. Det som hänt är +3 hg bara! Var beredd på att det skulle vara åter till utgångspunkt!
Nu har jag som mål ytterligare 2 kg på 4 veckor!
här går de ett steg fram 2 bak. Men jag kämpar på. Just nu är de formsvacka. Gubben diskbråck /isias. Så inget blir gjort. Då tappar jag med sugen. Jag sitter rensar bland papper o lådor just nu. Så de är inte så man skrattar just nu. Men jag ska fixat endå
Då är vi 17.Kolla så att jag inte missat någon!
Såg i vikttråden att Åsa79 också hade lämnat vikt.
Dumt av mig att lägga in viktresultat här. Den riktiga tabellen finns i vikttråden och där är Åsa med. Har alldeles nyss släppt in en deltagare till.
30 grader igår, orkade inte sitta ute i skuggan förrän på kvällen, då var det skönt. Åt Halloumi Stroganoff till middag med blomkålsrisoch samma wtill lunch idagt. Mums!
Hej på er!
Är detta surrtråden så jag är rätt?
Har varit först och lämnat startvikt den 7/7. Så onsdagar blir nog mina " måste väga mig"-dagar i fortsättningen. Oftast har jag en period då jag väger mig varje morgon, tyvärr hinns inte tarmtömningen med före. Så det stämmer ju ändå interaktivt bra. Sedan kommer en tid då jag bara glömmer vågen. Så i fortsättningen ska jag försöka komma ihåg onsdagar!
sedan gick jag in i anmälningstråden och talade om att jag vill vara med, så får vi se hur det går!
Nu är jag här!
Välkommen 52Stinas! Ska registrera dig!