icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Biggest Looser sommar och höst 2021

Veteran
8081 inlägg
6 juli 2021 10:35

Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.

• Veteran
    8081 inlägg
    3 augusti 2021 16:50
    md2wirtj skrev den 3 augusti 2021 09:21

Hoppar av BL efter denna veckan eftersom jag inte är riktigt i form. Lycka till alla❤

Du bestämmer förstås själv, men ingen tvingar dig att gå ner, Du kan använda BL som stt stöd för att hålla vikten.

Om du väljer att hoppa av, så är du välkommen tillbaka om och när det känns så,

• 3 augusti 2021 17:03

Tack babs2 ! Jag väljer att stanna och få stöd. Jag behöver bara vila lite så är krafterna tillbaks.heart

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 3 augusti 2021 18:22
    md2wirtj skrev den 3 augusti 2021 17:03

Tack babs2 ! Jag väljer att stanna och få stöd. Jag behöver bara vila lite så är krafterna tillbaks.heart

Bra!  heart man behöver träna jämnvikt också.

• Veteran
    4094 inlägg
    4 augusti 2021 07:57

Hej alla kämpar.

Jag / vi har haft besök av mitt äldsta barnbarn i helgen...med ny pojkvän som vi mötte för första gången. 

Så mycket ” skit” som varit och är p.g.a. hennes pappa...så har vi inte setts på flera år...och aldrig på detta vis...med kille och övernattning i 2 nätter.

Det behövde redas ut en hel del ? ...så nu är jag rejält trött mentalt...men oerhört glad att vi har gjort detta...och tror på en framtid där jag får vara delaktig  i hennes liv. Nya pojkvännen är en supergo kille som verkligen värnar om henne och oss.

• Veteran
    1244 inlägg
    4 augusti 2021 08:04

Se blogginlägg om stort beslut.

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    4 augusti 2021 11:11

Tyvärr tyvärr..här går det inte så bra...kan inte säga jag inte är i form tvärtom är i form men inom fel område frown Flera eftermiddagsbjudningar med härliga hembakade bakverk. Skyller på inget annat att välja...och plötsligt är all kontroll bara bortblåst.Samt en del luncher med vänner där lunch intages på Dalby Gästis nyöppning. Suveränt god tilllagad mat.Man skall ju inte lämna mat på tallriken såååå wink Så då 0 koll på kcal. Och jag tuggar och sväljer själv kan inte skylla på någon annan. Varför jag då är kvar !!!! För att någon dag är jag tillbaka och jag behöver då allt stöd från er alla kämpare. Ett måste att snart börja tänka 4 kg skall vara borta till stor 70-år fest i mitten på oktober. För mig kort tid med allt mitt hoppande.wink. Så jag kör vidare i motvid....Vi hörs smiley

• Veteran
    8081 inlägg
    4 augusti 2021 12:02

Dodda! Förstår precis, önskar att jag kunde skylla på att någon annan stoppar miat i min mun, men tyvärr är det jag som dessutom tuggar och sväljer. Tror dock att BL är en hjälp.

• Veteran
    2322 inlägg
    4 augusti 2021 16:12

jag tycker BL är bra att hänga på. Så man vet att man inte är ensam i sitt kämpande.heart

• Veteran
    1244 inlägg
    4 augusti 2021 17:06

Dodda,

födelsedagar och andra speciella tilldragelser är ett otyg!

Men vad skönt att flera vågar stå upp i den tondöva hyllningskörens lov till allt gott som finns. I så många skepnader!

Heja oss alla som kämpar på våra oftast allldeles vanliga och ibland unika sätt !!

• Veteran
    1244 inlägg
    4 augusti 2021 17:12

Ang att vara med i gruppen BL

jag har velat i flera år men inte vågat! 

Nu är jag här ändå, tack vare tidigare viktkompis!