Veteran
8081 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Hoppar av BL efter denna veckan eftersom jag inte är riktigt i form. Lycka till alla❤
Du bestämmer förstås själv, men ingen tvingar dig att gå ner, Du kan använda BL som stt stöd för att hålla vikten.
Om du väljer att hoppa av, så är du välkommen tillbaka om och när det känns så,
Tack babs2 ! Jag väljer att stanna och få stöd. Jag behöver bara vila lite så är krafterna tillbaks.
Tack babs2 ! Jag väljer att stanna och få stöd. Jag behöver bara vila lite så är krafterna tillbaks.
Bra!
man behöver träna jämnvikt också.
Hej alla kämpar.
Jag / vi har haft besök av mitt äldsta barnbarn i helgen...med ny pojkvän som vi mötte för första gången.
Så mycket ” skit” som varit och är p.g.a. hennes pappa...så har vi inte setts på flera år...och aldrig på detta vis...med kille och övernattning i 2 nätter.
Det behövde redas ut en hel del ? ...så nu är jag rejält trött mentalt...men oerhört glad att vi har gjort detta...och tror på en framtid där jag får vara delaktig i hennes liv. Nya pojkvännen är en supergo kille som verkligen värnar om henne och oss.
Se blogginlägg om stort beslut.
Tyvärr tyvärr..här går det inte så bra...kan inte säga jag inte är i form tvärtom är i form men inom fel område
Flera eftermiddagsbjudningar med härliga hembakade bakverk. Skyller på inget annat att välja...och plötsligt är all kontroll bara bortblåst.Samt en del luncher med vänner där lunch intages på Dalby Gästis nyöppning. Suveränt god tilllagad mat.Man skall ju inte lämna mat på tallriken såååå
Så då 0 koll på kcal. Och jag tuggar och sväljer själv kan inte skylla på någon annan. Varför jag då är kvar !!!! För att någon dag är jag tillbaka och jag behöver då allt stöd från er alla kämpare. Ett måste att snart börja tänka 4 kg skall vara borta till stor 70-år fest i mitten på oktober. För mig kort tid med allt mitt hoppande.
. Så jag kör vidare i motvid....Vi hörs 
Dodda! Förstår precis, önskar att jag kunde skylla på att någon annan stoppar miat i min mun, men tyvärr är det jag som dessutom tuggar och sväljer. Tror dock att BL är en hjälp.
jag tycker BL är bra att hänga på. Så man vet att man inte är ensam i sitt kämpande.
Dodda,
födelsedagar och andra speciella tilldragelser är ett otyg!
Men vad skönt att flera vågar stå upp i den tondöva hyllningskörens lov till allt gott som finns. I så många skepnader!
Heja oss alla som kämpar på våra oftast allldeles vanliga och ibland unika sätt !!
Ang att vara med i gruppen BL
jag har velat i flera år men inte vågat!
Nu är jag här ändå, tack vare tidigare viktkompis!