Veteran
8081 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Kanske skulle förklarat bättre. Jag har fått värdera om allt på grund av problem och sjukdom. BL är och förblir fantastiskt och jag kommer gärna tillbaks någon gång.
Välkommen tillbaka !
Hej
Har varit på semester
Förra veckan och njutit på slott
Goda frukostar men även motionerat
Cyklade Göta kanal och bodde på mysiga norrqvarn
6 mil på cykel onsdag och torsdag
Och även pubrunda i Karlstad så otroligt nöjd med -0,5 har som mål under sommaren att hålla vikten så det känns så bra
Pepp alla ❤️
Hej
Har varit på semester
Förra veckan och njutit på slott
Goda frukostar men även motionerat
Cyklade Göta kanal och bodde på mysiga norrqvarn
6 mil på cykel onsdag och torsdag
Och även pubrunda i Karlstad så otroligt nöjd med -0,5 har som mål under sommaren att hålla vikten så det känns så bra
Pepp alla ❤️
Wow ❗️
slottsvistelse så härligt det låter. Troligen med mums mat och vacker park att ströva i.
i mina öron låter det som ett stordåd med cykelturen. Jag hade inte klarat mig ner till kyrkan, ca 1 km.
obalans stort hinder. Förresten har jag cykelförbud sedan 2003. Balansen är inte bättre trots träning.
Bra jobbat❗️
Ser att veckans vikter börjar ramla in.
jag har ju onsdagen som min viktdag, och mätning av "äpplet" dvs höft och där midjan skulle varit men inte är.
Den gångna veckan har inte varit lyckad. Ökat i vikt, stabiliserat men inte minskat ännu. Kalas gör inte det hela bättre.
inte heller gårdsfest hos pappa. Att jag är pirrig och rastlös för olika saker gör det inte bättre.
Fullt sjå att försöka få i mig 1,5 lit vatten , 1 flaska på fm och 1 på em. Helstföre kl 6.
Hej! Jag är helt ny på matdagboken och undrar om det går att hänga med här eller om jag måste vänta till nästa startomgång?
Kämpar för att hålla vikten... Började nytt jobb i måndags, känns så bra. Men är så trött och överäter lätt för att hålla mig vaken, mest på kvällen. Egentligen borde jag bara lägga ner att överäta och gå och sova. Kroppen är trött egentligen hjärnan också, dock är hjärnan svår att stänga av. Önskar att jag hade en on/ off knapp.
Ett steg i taget blir det bättre, med nya jobb rutiner och nya lärdomar.
De` ska va gött å leva...annars kan de` kvetta....
Kommit lite hur spår, men bara kavla upp ärmarna. Träningen fungerar bra men äter inte som jag bör, matlusten har försvunnit lite så det blir lite fel.
här går de mesta trögt. Men jag kämpar på endå. Nån gång ska de väl bli nåt.(de var 12 år sen jag vägde 30kg mindre)