Veteran
8081 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
hoppas jag får till nåt nästa vecka. Är inte inte så bra form men måste försöka endå. Gubben o jag har funderat hur vi ska göra med livet,för de börjar ta på båda nu.
Stora funderingar ni har på gångs och mycket viktiga. Trots att energin, orken och förmågorna avtar då åldern ökar borde ett liv med innehåll som är både tillfredsställande och givande vara första prioritet. Tänker att här kunde ni fundera vad i det hela tar mest på er och åtgärda det allra först. Kan ni erhålla hjälp utifrån/kommunen för att underlätta vardagen?
tack för omtanken. Vi ska fixat så är de bara. Vi tar lite i taget börjar med skräp, Lägger de i ett rum sen lasta o kasta. Blir nog lättare nu när hösten kommer.. Sommaren var så varm. Tack enu engång för att ni bryr er
Skönt att höra att du känner att det blir lättare då hösten kommer
Här kommer energi-vibbar från mig: :-) :-D :-) ^*^*^´´´----###""""***** :-) :-) :-D 
hoppas jag får till nåt nästa vecka. Är inte inte så bra form men måste försöka endå. Gubben o jag har funderat hur vi ska göra med livet,för de börjar ta på båda nu.
Stora funderingar ni har på gångs och mycket viktiga. Trots att energin, orken och förmågorna avtar då åldern ökar borde ett liv med innehåll som är både tillfredsställande och givande vara första prioritet. Tänker att här kunde ni fundera vad i det hela tar mest på er och åtgärda det allra först. Kan ni erhålla hjälp utifrån/kommunen för att underlätta vardagen?
tack för omtanken. Vi ska fixat så är de bara. Vi tar lite i taget börjar med skräp, Lägger de i ett rum sen lasta o kasta. Blir nog lättare nu när hösten kommer.. Sommaren var så varm. Tack enu engång för att ni bryr er
Skönt att höra att du känner att det blir lättare då hösten kommer
Här kommer energi-vibbar från mig: :-) :-D :-) ^*^*^´´´----###""""***** :-) :-) :-D 
tack för dom
Konstaterade att jag blivit en aning för fokuserad på min våg.
Inte då det gäller vikten utan på detta med kroppsammansättningen ( har en sådan som mäter detta också) Jag ligger på en bra nivå då det gäller muskelmassa men alldeles för hög nivå då det gäller kroppsfett. Så det som gäller är att väl att försöka minska på det som dallrar, speciellt på undre sidan av överarmen (gäddhänget...) på insidan av låren och så förklädet...
Bara att ligga i med muskelträningen, kalorikontrollen och proteinintaget, antar jag.
Så fokus - go vänner - fokus!
Lycka till under resten av veckan!
Äntligen ska vi vara ute med Pärlan...i 8 dagar 👏👏
Här pissregnar det idag...såpass , att vi inte vet hur vi ska komma dit ut med de sista grejorna...🤔
Än är det inte avresa och vi hoppas det värsta lagt sig om någon timma...
Önskar er alla en fin vecka ✌️
Trevlig semester/resa/utfärd Bella50. Nu lägger jag in anhållan om fint äventyrsväder!
BTW! Fenomenala siffror på vågen
Trevlig semester/resa/utfärd Bella50. Nu lägger jag in anhållan om fint äventyrsväder!
BTW! Fenomenala siffror på vågen
BTW...vad står det för ?
Blev förvånad över dagens vägning, -0,3 kg. Trodde vikten snarare skulle gå upp än ner den här veckan. Jobbar andra veckan på nytt jobb och har varit sjukt trött, tar en dag i taget och tydligen har jag lyckats med maten hyfsat trots allt. Tröttheten har varit helt galen sen jag började jobba, även på helgen. Igår kom jag på mig själv att jag kanske behöver nya glasögon, att de kanske är de som strular. Lyckades få en tid hos optikern redan igår och nu är nya glasögonen beställda. Finns lite hopp om en piggare vardag, förhoppningsvis inom en snar framtid...
Vecka 33 gav på vägdagen ett plus på 0,4. Oväntat bra.
Under veckan som gått har karusellen snurrat för fullt.
Tycker att jag äter ungefär lika men nånting får vikten att åka jojo. Jobbigt, kam ju inte lita på nånt8n*!
Får väl försöka rycka upp mig!
Har hållit min vikt hela sommaren och motionerat
Och nu helt plötsligt ska vågen peka uppåt
Ngt med vätska i kroppen igen
Och lite höstdepp efter semestern får hänga på och kämpa
Har hållit min vikt hela sommaren och motionerat
Och nu helt plötsligt ska vågen peka uppåt
Ngt med vätska i kroppen igen
Och lite höstdepp efter semestern får hänga på och kämpa
Kämpa på!