Veteran
8083 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Vilken natt! Masken satt fint när jag somnade, men det blev en toapromenad en gång per timme 4 ggr sen började det storma runt ansiktet och det tog ett jag lnnan jag kom på tanken att justera den. Sen var jag på toa ett par gånger till.
Trevlig semester/resa/utfärd Bella50. Nu lägger jag in anhållan om fint äventyrsväder!
BTW! Fenomenala siffror på vågen
BTW...vad står det för ?
By The Way om jag inte minns helt fel.
Vilken natt! Masken satt fint när jag somnade, men det blev en toapromenad en gång per timme 4 ggr sen började det storma runt ansiktet och det tog ett jag lnnan jag kom på tanken att justera den. Sen var jag på toa ett par gånger till.
Låter som en hektisk natt så hoppas natten som kommer blir lugnare
Hemma igen!
Vikten exakt samma som senast raporterade 28 juli, efter 2,5v i Turkiet
Faktiskt va den lite lägre när jag kom hem i söndagskväll (1a vägning månd.morgon) men idag samma som sist, vilket jag är glad och tacksam för 
Nu gäller det att få igång bra mat o gångrutiner igen!
Trevlig semester/resa/utfärd Bella50. Nu lägger jag in anhållan om fint äventyrsväder!
BTW...vad står det för ?
Jag har hört att det betyder between words
BTW...vad står det för ?
Jag har hört att det betyder between words
Jo By The Way är vad BTW står för. Jag har hemsida som hjälpt mig mycket med dessa förkortningar. Behöver dem alltid nu som då i jobbet - jobbar med unga människor och de är fenomenala på att använda dessa digitala förkortningar. HTH , EOM
Kolla:
https://kb.iu.edu/d/adkc
Att man inte lär sig: Jag lever med "Då KNOPPEN vill men KROPPEN inte klarar av. Detta vet jag men vill inte alltid ta i beaktande....
Nu var jag på en underbar Latino/Zumba inspirerad timme i tisdags. Det var så tillfredsställande att igen få vara fysiskt närvarande i en sal, med andra människor, med bra kvalitet på musiken och med en fysisk, entusiastisk ledare. Nu får jag gå sidoledes ner för trappan......
i går var vi hälsa på barnbarnsbarnet. efter 6 mån. Kom oss för.
Under min viktresa har några specifika rätter, frukter, grönsaker och tilltugg blivit favoriter. Och nu tänker jag på smala, bra och viktreducerande rätter eller matprodukter....
Just nu är blåbär med naturell yoghurt toppat med litet osötad granola det jag verkligen njuter av.
Vilken rätt/matprodukt njuter du av just nu? och
Hur hjälper den dig på din hälso- och/eller viktresa?
Under min viktresa har några specifika rätter, frukter, grönsaker och tilltugg blivit favoriter. Och nu tänker jag på smala, bra och viktreducerande rätter eller matprodukter....
Just nu är blåbär med naturell yoghurt toppat med litet osötad granola det jag verkligen njuter av.
Vilken rätt/matprodukt njuter du av just nu? och
Hur hjälper den dig på din hälso- och/eller viktresa?
Godmorgon!
GRANOLA, din osötade - vilket märke är det?
min frukost är oftast just granola, mestadels pauluns, men inte hittatnåt bra alternativ.
Göra själv är inte aktuellt just nu.
men om det hjälpt mig nåt speciellt vet jag inte direkt.
- lite torrt m bara granola så mild, naturell grekisk yoghurt toppad med kanel och frukt/bär
blir lite lagom knaprigt.
Ha en bra dag🤗