Veteran
8084 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Pralin,
Ta emot all hjälp du kan få, från alla håll! Sänder styrkekramar till dig🤗❣️
gått några dagar,svårt smälta de som hänt. Lätt till gråt o ilska. Rehab ringt kollat, jag ska ringa biståndshandläggare. Så en dag i taget.
gått några dagar,svårt smälta de som hänt. Lätt till gråt o ilska. Rehab ringt kollat, jag ska ringa biståndshandläggare. Så en dag i taget.
Ibland kan det hjälpa att ha ett samtalsstöd. En kurator t.ex. Har du inte blivit erbjuden något liknande? Men det fungerar kanske olika på olika håll i vårt avlånga land!
Ibland kan det hjälpa att ha ett samtalsstöd. En kurator t.ex. Har du inte blivit erbjuden något liknande? Men det fungerar kanske olika på olika håll i vårt avlånga land!
joda de kommer kalla mej till sånt.
Så skönt att höra att det är på gång med olika insatser❣️
En ny vecka har igen börjat och för de flesta betyder måndagen ofta nya tag både då det gäller mat och motion.
Jag tar på mig hårdhandskarna och greppar tag i min motion denna vecka.
Vad tar du tag i denna vecka?
Ringt och fått tid för snabbkoll på torsdag. Vårdcentralen är flyttad till lasarettet så chauffören måste engageras också.
Har fläckar i ansiktet. En stor på ena sidan som blivit större och svart i mitten samt några strån på. På andra kinden 2 mindre som fått mer färg.
så en liten koll är nog inte helt fel.
lite kort: ta tag i just denna veckan? Som har med min hälsa att göra?
§ fläckar kollas
§ planering av adventsstädning för ostress : 11 veckor med början vecka 46 ska fördelas med huvudsakligen ett område per vecka.
- eftersom jag ofta har minst 2 tider att passa, oftast 3, så behöver jag en vecka även pga mina förutsättningar med ork i knopp och kropp.
§ cykeln behöver trampas på, varför är det så svårt?
§ eftersom eftermiddagen är svår, det är då jag oftast faller för den där extra mackan till lunch/emkaffe, så måste jag vara mer vaksam på mitt beteende på em. Det blir inte lätt, jag känner mig så pass väl!
6 nya deltagare på ingång denna vecka!
Lites, piaan55, Cillan80, Klara27, kikaro27 och Caarola hälsas välkomna. Ciccis är anonym och kan därför inte vara med-
6 nya deltagare på ingång denna vecka!
Lites, piaan55, Cilln80, Klara27, Cissis och Caarola hälsas välkomna.
Välkomna med!
En ny vecka har igen börjat och för de flesta betyder måndagen ofta nya tag både då det gäller mat och motion.
Jag tar på mig hårdhandskarna och greppar tag i min motion denna vecka.
Vad tar du tag i denna vecka?
Ja försöker ta tag i min motion! Körde ett träningspass i söndags efter 2 veckors uppehåll/ halvkass träning och igår tog jag en friskvårdstimme och promenerade i solen. 😊