Veteran
8084 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Min kropp verkar vara nöjd med att fastna på ett pendlande mellan 66-67 kg. Men jag är inte nöjd... +0,5 kg den här veckan, jag vill se minus och inte plus. Så frustrerande när kroppen inte gör som man vill! Men jag tänker inte ge upp, inte ännu!
6 nya deltagare på ingång denna vecka!
Lites, piaan55, Cillan80, Klara27, kikaro27 och Caarola hälsas välkomna. Ciccis är anonym och kan därför inte vara med-
Kul med nya...välkomna 👍
En ny vecka har igen börjat och för de flesta betyder måndagen ofta nya tag både då det gäller mat och motion.
Jag tar på mig hårdhandskarna och greppar tag i min motion denna vecka.
Vad tar du tag i denna vecka?
Semestervikten...+2 kg...inte lika kul som hur semestern varit , med goa möten, god mat & dryck, nya platser...och högsommarväder i flera dagar.
Orsak & verkan...inget annat.
I´m back ....lite tyngre ...men så mycket gladare.
Har fått tillbaka mitt älskade barnbarn i mitt liv...det är ”värt” vartenda gram, faktiskt....men nu måste jag dra till handbromsen.
För mitt egna välbefinnande kommer jag bara logga in på MD en gång i veckan, kände att jag drogs med i en vikthets som jag absolut inte vill in i, har en somatisk anorexi i botten pga en svår och ovanlig tarmsjukdom. 🌺
Lycka till Alla❣️ Jag kommer titta in en gång i veckan och läsa här, bloggar och ev blogga.
inte så lätt just nu med vikt mm. Men jag är endå kvar här. Har fått lite tider att passa rehab mm
inte så lätt just nu med vikt mm. Men jag är endå kvar här. Har fått lite tider att passa rehab mm
Härligt att du är kvar ❤ du får ta det i din takt 🥰
För mitt egna välbefinnande kommer jag bara logga in på MD en gång i veckan, kände att jag drogs med i en vikthets som jag absolut inte vill in i, har en somatisk anorexi i botten pga en svår och ovanlig tarmsjukdom. 🌺
Lycka till Alla❣️ Jag kommer titta in en gång i veckan och läsa här, bloggar och ev blogga.
Vilket bra beslut, så borde jag också försöka göra. Jag går nog in varje dag , ibland flera ggr per dag. Vet inte varför men det skulle ju räcka en eller några gånger per vecka.
-0,4
jag är tacksam för det!
vikten hoppar upp och ner, känns bra på morgonen på väg upp. På väg tillbaks finns vågen- som oftast visar tråkigt.
ingen bra lösning på nånting just nu.
Trevlig onsdags kväll!
6 nya deltagare på ingång denna vecka!
Lites, piaan55, Cillan80, Klara27, kikaro27 och Cissis hälsas välkomna. Caarola är anonym och kan inte vara medär anonym och kan därför inte vara med.
Kul med nya...välkomna 👍
Nu hade jag för bråttom! Det är Caarola som är anonym och inte kan vara med, sen hade jag missat kikaro27