icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Biggest Looser sommar och höst 2021

Veteran
8081 inlägg
6 juli 2021 10:35

Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 2 december 2021 11:01

Fortfarande ” nästan” barmark hos oss...men riktigt kallt i luften. 

Långkallingar och tjocksockar är ett måste nu...

Vågen är riktigt ”snäll” ..IGEN 😄👍...men det kan lika snabbt ändra sig. Njuter IDAG iaf.👏👏🥰

önskar er alla en fin dag...

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    2 december 2021 09:12

Trots både vab, förkyld själv och alldeles för mycket småätande av godis så visade vågen - 0,4 kg 😲 Jag har faktiskt lite svårt att förstå det, om är jag såklart glädjs åt det! 

Denna vecka för vi se var den landar. Fortfarande förkyld med en hemsk djup hosta i bröstet, men det går över frågan är bara när 🤨 Hoppas iaf kunna börja komma ut på korta lugna promenader. Det får vara veckans mål. 

Idag blir det återigen mest soffa och lite pyssel. Men ska njuta av det vackra snöfallet ute 💞

• Veteran
    4094 inlägg
    2 december 2021 11:00
    zaga skrev den 2 december 2021 09:12

Trots både vab, förkyld själv och alldeles för mycket småätande av godis så visade vågen - 0,4 kg 😲 Jag har faktiskt lite svårt att förstå det, om är jag såklart glädjs åt det! 

Denna vecka för vi se var den landar. Fortfarande förkyld med en hemsk djup hosta i bröstet, men det går över frågan är bara när 🤨 Hoppas iaf kunna börja komma ut på korta lugna promenader. Det får vara veckans mål. 

Idag blir det återigen mest soffa och lite pyssel. Men ska njuta av det vackra snöfallet ute 💞

Jodu...kroppen är en invecklad ” manick”.. grattis till minus.

Faran är väl om manfortsätter fuska...” - för det gick ju bra ändå, liksom. ”.😬

Målet är att kunna äta allt...men inte alltid, eller hur ?

krya på dig nu. 🤧🤒

• Veteran
    2752 inlägg
    2 december 2021 17:43

Äntligen hände det ngt på vågen 

Och motion på 5-6 timmar i veckan 

Och skippar kaviarn 

Så går motionscykeln sönder och behövs en ny har cyklat 80 mil på den gamla cykeln så det kanske behövdes haha 

• Veteran
    4094 inlägg
    2 december 2021 21:45

Grattis Lena444...bra jobbat 👏👏😄

• Veteran
    2322 inlägg
    3 december 2021 09:32

var i väg i går gjorde biltest. Var mycket nästan som ett teoriprov.  Men klara de nu ska nån läkare bedöma. (som inte ens känner mej) men dom har sitt ja ja vi får se. Har inte kört sen i sommras och vi har ny bil som jag kört  2 gånger.   ja vi får se får övnings köra innan jag åker själv... Hoppas nu att jag får ett skapligt liv framöver. Förutom ryggen så är de väl ok.heart

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    3 december 2021 10:12
    pralin skrev den 3 december 2021 09:32

var i väg i går gjorde biltest. Var mycket nästan som ett teoriprov.  Men klara de nu ska nån läkare bedöma. (som inte ens känner mej) men dom har sitt ja ja vi får se. Har inte kört sen i sommras och vi har ny bil som jag kört  2 gånger.   ja vi får se får övnings köra innan jag åker själv... Hoppas nu att jag får ett skapligt liv framöver. Förutom ryggen så är de väl ok.heart

Vad härligt att läsa att det förutom "gamla ryggkrämpor" är bättre. Jag håller tummarna för att du igen kan få köra - möjligheten till detta ger en frihet på ett helat annat sätt.

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    3 december 2021 10:14

Fredag och weekenden ligger framför. Här är det kallt -10 grader och jag längtar efter en varm glögg. Hittade faktisk en osötad variant, så den skall jag prova medan jag senare packar de juklappar jag inhandlade till barnbarnen. Känner redan en viss stämning komma smygande. Härligt!

• Veteran
    8081 inlägg
    3 december 2021 22:47

Johan hälsar till alla! Han har nu lagt in   3 mån plusmedlemsskap till mas 63

• Veteran
    2322 inlägg
    4 december 2021 07:15
    MAS63 skrev den 3 december 2021 10:14

Fredag och weekenden ligger framför. Här är det kallt -10 grader och jag längtar efter en varm glögg. Hittade faktisk en osötad variant, så den skall jag prova medan jag senare packar de juklappar jag inhandlade till barnbarnen. Känner redan en viss stämning komma smygande. Härligt!

stämning vet jag inte om de finns här. Men jag försöker fixa lite med ljus och nån tomte .Snögubbar har jag oxå.  Svårt veta vad julklappar till barnbarnen. De är vuxna (bara 1 som är 11år). Men de brukar fixa sig.heart