Veteran
8084 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
En klok tanke till där som jag tar åt mig. Tack klaraelv VIkten är faktiskt något vi i västvärldens överflöd kan påverka, även när det känns hopplöst. Det är något du faktiskt kan påverka.. Jag ska sluta skylla på allt möjligt.. Det är så lätt så lätt att hänfalla åt lättja och en massa ursäkter. om livet och kroppen i allmänhet.
allt fel i går bara massa skit som åkte in. Så illa att de blev besöka "toa" några gånger. Kännde mej så stressad i går kroppen sa ifrån på alla sett. Men nu ny dag,hoppas komma bli bra.
Det är roligare och skönare de veckor som man i det närmaste längtar till nästa invägning, värre är de gånger när man bävar. Nu längtar jag till morgondagen bara för att få dansa upp på vågen igen 💃🏻🌊
här har jag kört i diket på alla vis. Men svårt ta sig upp. SKIT ÄR DE
En dag tidigare invägning denna vecka ( ska ut på en tripp ) och det blev "bara" -0,5 kg ....efter påskens plus på 1,2.
Hade hoppats på ett större tapp...men bättre än inget i alla fall.
Ha det bäst allihop. Här är fjället nästen helt blått nu...så fint
Blev inte måndagsvikten, för den fick sig en uppgång av söndagen, tänkte ta onsdagens som alla andra, men när jag är tillbaka på tidigare riktlinje (plus moms) så valde jag dagens morgonvikt, 63,9. Men jag kommer garanterat att få en rekyl på den vikten, frågan är bara hur mycket.
vet snart inte vad som är upp o ner. Men man får väl försöka endå. Men inte kul,men nu är de så. Vill endå vara kvar här fast jag inte presterar nåt positivt.
Babs2.... Nu undrar nog fler än jag vart du tagit vägen?!
Hoppas allt är bra med dig... det är viktigast ❤️
Instämmer med Bella50!
jag med undrat?? Babs2 vad är du