icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8085 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 21 mars 2024 07:53

TACK BirtheX.....och mitt i stormen stod jag pall för tröstätning.

Så tacksam för det.

• Veteran
    2322 inlägg
    22 mars 2024 11:41

ja ni här är kaos så hur jag ska få till mitt braiga ????  ja ja nu är de så. De ska bygga upp ställning i trapphuset för renovering av innertaket.    Men inte fören efter påsk

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    Redigerad: 25 mars 2024 08:26

Haha, oj vad jag velade fram och tillbaka ang vilken dag jag skulle rapportera vikten, har ju valt att använda måndagar, utom förra veckan. Då gjorde jag det på onsdagen för att vikten på måndagen var så vansinningt hög,

Men nu valde jag att gå tillbaka till måndagen och en ev upp eller nedgång till onsdagen är nästa veckas bekymmer wink.

• Veteran
    2322 inlägg
    25 mars 2024 12:10

får försöka få till dagen, ska äta frukost nu. Min havregryns gröt.   Sen får jag fundera vad jag ska göra.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    26 mars 2024 07:33

Inte ens onsdag och nästa veckas ev bekymmer är redan här, upp fyra hekto sedan igår, så jag gjorde rätt som rapporterade igår. Nu vet jag med mig att jag har de hektona borta till torsdag, men säkert kommer någon att vara kvar i morgon. Så rätt beslut att rapportera på måndagen.

• På gång
    46 inlägg
    26 mars 2024 08:37

Jag har ätit Nutrilett pulver under en längre tid nu men ska gå över till strikt LCHF över påsken. Ska bli gott att få äta igen cheeky

• Veteran
    4095 inlägg
    27 mars 2024 07:52

Vilket Påskägg jag fick idag... överraskande nog, med tanke på våfflor x 2  OCH nybakt bröd igår. ✌️🙏

Jag hade som klaraelv funderingar på att byta dag... men det behövdes alltså inte.

Tacksam 🙏... men det sätter också press på mig över kommande helg. 

Till alla er som stöttar, hejar på och kämpar vill jag säga... 

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    27 mars 2024 07:59

Bra där Bella, jag har inga större problem med storhelger och sånt, bara jag inte hämtar in sånt som kan få mig att falla. Handlade igår, stod och tittade som snabbast på chipsen och så till mig själv 'nä du det kan du glömma' och gick däreifrån, normalt brukar jag nästan försöka sparka mig själv från hyllan men igår gick det lätt. Men jag vet att nästa gång är en ny gång och kanske inte lika lätt att övertala mig själv. Fördelen för mig är att ha det på en måndag, då kan jag inte få för mig att nu är det helg och nu 'får' man festa till det, så då känns det tryggt att ha vågdagen direkt efter helgen.

• Veteran
    2322 inlägg
    27 mars 2024 08:42

här hoppar vi de mesta nu för tiden,specielt som vi har de nu med kaos i huset,och kroppar som säger ifrån.  

• Veteran
    1221 inlägg
    27 mars 2024 08:49

Och här säger vågen några hekto till idag från i måndags...🐣🐥🐣 Glad Påsk!